Post
autor: Roy » pn mar 28, 2011
Proszę się chwalić metodami ustawiania osiowości koła tylnego. Do tej pory ustawiałem koło tylne na znaki nabite na wahaczu jednak ostatnio doszedłem do wniosku ze chyba nie można się nimi zbytnio sugerować. Po pierwsze źle się moto prowadzi (łatwiej wchodzi w zakręty w prawo niż w lewo), dodatkowo zmierzyłem odległość rantu felgi od górnego ramienia wahacza i jest różnica między stronami 1 cm (zakładam że 800 ma wahacz symetryczny ale może mnie ktoś upewni

) W czwartek chciałem sobie ustawić tak jak ma być i szukam metod. Manual podaje np. metode sznurka lub linijki. Ale spotkałem się jeszcze z metodą 2 prostych deseczek, czy na oko. Jak Wy ustawiacie i jak wg Was jest najszybciej i najefektywniej.

Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750