Szarpniecie przy wrzucaniu jedynki

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » czw sie 04, 2011

Dzidzia, myślisz, że wrzucają bieg ręką :haha:
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » czw sie 04, 2011

nie słoneczko... myślę że bez kontroli jest manetka gazu.... a to trzeba jak z dzieckiem, delikatnie
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Awatar użytkownika
Mirko
Posty: 176
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500B '94
VROC: 0

Post autor: Mirko » czw sie 04, 2011

Dzidzia pisze:moja chwilka to: upchanie tobołków do sakiew, założenie kasku przeglądając się w lustereczku i po chwilce :mrgreen:
a może Panowie macie ciężką rękę?
Właśnie lustereczko zajmuję tą "chwilkę" :D i silnik dogrzany że ho,ho :D

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » pt sie 05, 2011

Mirko pisze:
Dzidzia pisze:moja chwilka to: upchanie tobołków do sakiew, założenie kasku przeglądając się w lustereczku i po chwilce :mrgreen:
a może Panowie macie ciężką rękę?
Właśnie lustereczko zajmuję tą "chwilkę" :D i silnik dogrzany że ho,ho :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :clap:

januszek

Post autor: januszek » pt sie 05, 2011

No fajnie - silnik rozgrzać trzeba nawet patrząc w lustereczko , ale najlepszym sposobem zapięcia jedynki bez szarpnięcia jest kilkakrotne wciśnięcie klamki sprzęgła - ja robię to 4-5 razy i żadnego problemu , a przepychanie ? - polemizował bym , każdy ma swój jedynie słuszny sposób , ale polecam mój :mrgreen:

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » pt sie 05, 2011

Ależ szarpanie to cały urok takich moto :yeee: Po co się tego pozbywać?
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
eFKa
Posty: 456
Rejestracja: sob kwie 16, 2011
Miejscowość: Kasina Wielka
Motocykl: vn 2000
VROC: 34926

Post autor: eFKa » pt sie 05, 2011

Czesć.
Oprócz szrpniecia przy jedynce,doszlo mi jeszcze jedno mocne szrpniecie.
Mianowicie gdy przekraczam bariere 120km mój plecaczek w ten sposób oznajmia mi zebym zwolnił.
Czy to norma? :moto:
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » pt sie 05, 2011

To akurat to cecha szczególna modelu :mrgreen:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » sob sie 06, 2011

Moja mnie bije dopiero przy 180 :mrgreen:

na szczęście widzi tylko mile :mrgreen:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

januszek

Post autor: januszek » sob sie 06, 2011

Thomas - nie wyprowadzaj Jej broń boże z błędu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » ndz sie 07, 2011

tak, to normalne zjawisko, czasami pojawia się przy zdejmowaniu rąk z kierownicy i innych codziennych manewrach
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
Jaskul
Posty: 114
Rejestracja: czw sty 06, 2011
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Motocykl: VN2000
VROC: 33292

Post autor: Jaskul » ndz sie 07, 2011

Ja trochę z innej beczki, w moim 2000 orzy prędkości między 105 a 115 km/h piszczy pasek. Gdy wolniej lub szybciej to już nie, dodatkowo przy gdy na 2 lub 3 biegu nagle ujmę gazu (szczególnie z plecaczkiem) to na krótko też z paska pisknie, czy to norma w takich moto? Czy może powinienem jednak odwiedzić mechanika?

Awatar użytkownika
eFKa
Posty: 456
Rejestracja: sob kwie 16, 2011
Miejscowość: Kasina Wielka
Motocykl: vn 2000
VROC: 34926

Post autor: eFKa » śr lut 29, 2012

Pytanie do wszech wiedzących,moje sprzegło znów daje znac
Podczas zimowych przepalanek zauważyłem że słychać odgłosy ze sprzegła na biegu jalowym, ale gdy wcisne sprzęgło uspakaja się ten dziwny dzwiek :scrach:
Czy wymiana sprzegla ewentualnie samych sprezyn jest skomplikowana czy tez sam poradzę. :wall:
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » czw mar 01, 2012

eFKaefka pisze:Czy wymiana sprzęgła ewentualnie samych sprężyn jest skomplikowana czy tez sam poradzę.
Tu masz opisane rożne naprawy VN wraz z zdjęciami jest tam też sprzęgło. :yeee:
http://www.vulcanier-germany.net/homepa ... index.html



Dodano:
Póżniej zobaczyłem,że sprzęgła do 2 niema, ale nie likwiduję postu, bo może się innym link przyda. :yeee:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Sorb78
Posty: 62
Rejestracja: wt maja 08, 2012
Miejscowość: Pisarzowice
Motocykl: VN 2000
VROC: 2005

To samo co wszędzie ALE wielki Problem

Post autor: Sorb78 » wt maja 08, 2012

Cześć wszystkim. to mój pierwszy post. Mianowicie. Po ostatnich poprawkach zakupionego motorku, zmuszony byłem odkręcić mocowanie linki sprzęgła minimalnie w celu ustawienia pozycji. Jakiś baran przy transporcie zaczepił pas o linkę i ostawiła się do tyłu. Nie ważne. Po tej akcji jak to bywa zapowietrzyło mi się sprzęgło i po uruchomieniu motorek gasł po włączeniu pierwszego biegu. Pobawiłem się trochę z odpowietrzaniem ale nadal jest lekkie szarpnięcie na pierwszym biegu (czego nie było przed akcją). Podejrzewam ze sprzęgło jest nadal zapowietrzone ale nie mam pomysłu jak to dokładnie poprawić. Macie jakieś pomysły??? po ruszeniu ok ale denerwuje mnie to szarpnięcie. Model to Vulcan Mean Streak 1600 2006 rok. Dzięki za pomoc.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » śr maja 09, 2012

A twój Mean Streak to nie taki w kolorze pomarańczy?:D
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

MaciekOpole
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 12, 2011
Miejscowość: Opole
Motocykl: Vulcan 1600 classic 2005r
VROC: 0

Post autor: MaciekOpole » śr maja 09, 2012

W tym modelu sprzęgło odpowietrza się automatycznie. Trzeba tylko naciskać klamkę ze 100 razy :D
Suzuki Bandit 600N
Honda Shadow 1100
Vulcan 1600

Sorb78
Posty: 62
Rejestracja: wt maja 08, 2012
Miejscowość: Pisarzowice
Motocykl: VN 2000
VROC: 2005

Post autor: Sorb78 » śr maja 09, 2012

Dzięki za budujące odpowiedzi. Kolor to czarny. A co do klamki to może warto tą 100-ke odwalić bo przy okazji łapę się potrenuje :)

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz cze 24, 2012

u mnie czy po rozgrzaniu czy po 100 km szarpie tak samo, czy przy tym szarpnięciu przy wrzucaniu "1" powinno być dość głośny metalowy stuk ? czy ewentualnie żeby "zmniejszyć" szarpnięcie to można nieco podciągnąć linkę ? choć czy klamkę wciskam na grubość palców, czy do samej manetki to nie ma znaczenia, w czasie jazdy biegi w górę i w dół chodzą jak marzenie, więc chyba jest OK i linkę zostawić :scrach:

Trufel

Post autor: Trufel » pn cze 25, 2012

nie ruszaj u mnie jak w rzucam "1" to tak jak by kowal w środku siedział i rąbał po trybach co by je po przestawiać :D :D jednym słowem , hałasują stukają , ale w chodzą bez problemu , ten typ tak ma :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą