remont silnika VN15 SE
Lepiej oddać, chyba że wiesz jak ma wyglądać dobrze przehonowana gładź no i może komuś machniesz potem honowanie to Ci się szczotka po jakimś czasie zwróci. Do starych klamotów dobrze przehonowana gładź to taka że jak przejedziesz paznokciem to masz pazura startego. Nie wiem jak do japońca bo w sumie mało kto takie rzeczy naprawia. Zrobisz za słabe honowanie to pierścienie nie siądą do końca.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- Zdziś
- Posty: 2086
- Rejestracja: czw cze 24, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 NOMAD
- VROC: 34481
W sumie operacja nie trudna ale wolałbym żeby to fachowiec zrobił http://www.youtube.com/watch?v=IuzBQlYF ... 1C33CEDB28
zdziś
no tu raczej chodzi o to:
http://www.youtube.com/watch?v=wl_uYcnkqJA
http://www.youtube.com/watch?v=EB6_IuaR ... re=related
czyli wykonanie "jodełki"
Wydaje mi się że wszystko jest do zrobienie, tylko trzeba się do tego przygotować
To nie może być kosmiczna technologia
http://www.youtube.com/watch?v=u9mZClv5Nfo
Imadło, wiertarka, szczotka, olej + dobre chęci
http://www.youtube.com/watch?v=wl_uYcnkqJA
http://www.youtube.com/watch?v=EB6_IuaR ... re=related
czyli wykonanie "jodełki"
Wydaje mi się że wszystko jest do zrobienie, tylko trzeba się do tego przygotować
To nie może być kosmiczna technologia
http://www.youtube.com/watch?v=u9mZClv5Nfo
Imadło, wiertarka, szczotka, olej + dobre chęci
NIC
To jest szlifowanie cylindra które usuwa głębokie bruzdy, próg i eliminuje owalizację tulei. A BZQ musi zrobić rysy na przeszlifowanej tulei dzięki czemu silnik prawidłowo się dotrze.zdziśbiałystok pisze:W sumie operacja nie trudna ale wolałbym żeby to fachowiec zrobił http://www.youtube.com/watch?v=IuzBQlYF ... 1C33CEDB28
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- mrblack
- Posty: 99
- Rejestracja: wt lip 13, 2010
- Miejscowość: Mazuria
- Motocykl: AWO Simson ver. Military
- VROC: 0
Siema Pany
Te gładzie u kol. bzq nie wyrówna się dobrze szczotką od kibla co tam pokazuja na Youtube. Za głębokie rysy
A porządny szlif to specjany regulowalny frez czteroostrzowy a nie jakiś druciak do czyszczenia zlewów
No i precyzyjna kolumnówka z wahadłowym posuwem pionowym bez bicia a nie w łapach i w imadle trząchanie się
Sorki a to takie moje uwagi.
Ha i niestety ten silnik wcześniej przed Wami to totalny kretyn naprawiał , więc za "pięć" złotych nie wyprowadzicie go na prostą (oczywiście jestem z Wami bo juz przerabiałem podobny temat).
I niestety jak Centek stwierdził, iż mało jest nie zarąbanych 15tek to prawda
A nowe części do tego silnika to po prostu masakera ....
Pozdrówki !!!!!
Te gładzie u kol. bzq nie wyrówna się dobrze szczotką od kibla co tam pokazuja na Youtube. Za głębokie rysy
A porządny szlif to specjany regulowalny frez czteroostrzowy a nie jakiś druciak do czyszczenia zlewów
No i precyzyjna kolumnówka z wahadłowym posuwem pionowym bez bicia a nie w łapach i w imadle trząchanie się
Sorki a to takie moje uwagi.
Ha i niestety ten silnik wcześniej przed Wami to totalny kretyn naprawiał , więc za "pięć" złotych nie wyprowadzicie go na prostą (oczywiście jestem z Wami bo juz przerabiałem podobny temat).
I niestety jak Centek stwierdził, iż mało jest nie zarąbanych 15tek to prawda
A nowe części do tego silnika to po prostu masakera ....
Pozdrówki !!!!!
wiadomo najlepiej by było jak bym kupił nowe cylindry, zrobił szli, wsadził te tłoki JE i wtedy można powiedzieć że zrobiłem wszystko "jak należy"... ale czy to by dało 100% efekt...a kto to wie. Drugim sposobem i to wg mnie lepszym by było wsadzenie nowszego silnika..no ale.
Wiec zrobimy co zrobimy i zobaczymy
Wiec zrobimy co zrobimy i zobaczymy
NIC
no najlepsze było wynoszenie silnika z piwnicy...coś dla mnie był za lekki i zastanawiałem się czy w piwnicy nie został nam jakiś karton z częściami:))
a później wkładanie do ramy...3 razy odkręcana chłodnica, wyciągany box od powietrza...i tak z cała resztą...
polecam składanie motocykla prawie po roku...nic się nie pamięta:)
a później wkładanie do ramy...3 razy odkręcana chłodnica, wyciągany box od powietrza...i tak z cała resztą...
polecam składanie motocykla prawie po roku...nic się nie pamięta:)
NIC
Normalne oryginalne tłoki są wsadzone tak że obydwie strzałki są ułożone w kierunku jazdy -> -> a że ja mam inne tłoki (ART) to są one tak oznaczone że strzałki są skierowane do wydechów <- ->daromax17 pisze: A wracając do tych oznaczeń na tłoku to szczałka wskazywała do przodu (wydech) dlatego z tyłu był do tyłu
NIC
musze jeszcze poszukać coś o docieraniu, na nas na 4um nie znalazłem...
jest tu
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... owy-motor/
jest tu
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... owy-motor/
NIC
Kto jest online
Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości