Bierze olej
- Jędrzej
- Posty: 15
- Rejestracja: sob cze 19, 2010
- Miejscowość: Częstochowa
- Motocykl: VN15SE '89
- VROC: 32430
Bierze olej
Witam mam problem z vn1500 '89r. W zeszłym roku wymieniałem łańcuszki rozrządu i uszczelniacze na zaworach bo brał olej. Przez ok.1500km miałem spokój brał ok. 100ml na 1000km później po jakimś zlocie dostał trochę w palnik i zaczęło się od nowa. Teraz prawie jak dwusuw co tankowanie dolewka oleju tragedia :evil: może coś podpowiecie? W poniedziałek spróbuję zrobić próbę olejową bo moto już od ponad tygodnia stoi w garażu i nie mam nerwów nim jeździć.
- MUKA
- Posty: 8374
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
- VROC: 0
Napisz dokładnie ile masz przepału na 1000km.Jędrzej pisze:wiem że nie najstarszy ale napewno najbardziej przerobiony a do tego wersja SE czyli 128Nm czytałem że mają brać olej ale mój ma nie brać. Na dalsze wyjazdy trzeba zabierać ok. 1 litra oleju, tragedia. Wszyscy mi mówią żebym zmienił moto ale ja mam go już pięć lat i jeździ mi się nim super.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.
-lagi wymiana uszczelniaczy i oleju
-regulacja główki ramy
-wymiana uszczelniaczy zaworowych
-doszlifowanie gniazd zaworowych tylni cylinder
-wymiana filtrów powietrza
-wymiana lancuszka posredniego pompy wody+regeneracja napinacza tego łańcuszka
-wymiana uszczelki pompy wody
-wymiana okładzin sprzęgła
-wymiana płynu hydraulicznego sprzęgła
-wymiana zimeringów wybieraka biegów
-wymiana oleju w kardanie
-wymiana płynów hamulec przód i tył
i zmiana samej oliwy na 20 W 50
nie wiem co z tych rzeczy wpłynęło na zmianę wyników ale jeszcze nie dolewałem.
Robili mi to koledzy Jarka Całusa z Opatowa - młodzi,ale On za nich gwarantował i właściwie nie mogę nic zarzucić.
-regulacja główki ramy
-wymiana uszczelniaczy zaworowych
-doszlifowanie gniazd zaworowych tylni cylinder
-wymiana filtrów powietrza
-wymiana lancuszka posredniego pompy wody+regeneracja napinacza tego łańcuszka
-wymiana uszczelki pompy wody
-wymiana okładzin sprzęgła
-wymiana płynu hydraulicznego sprzęgła
-wymiana zimeringów wybieraka biegów
-wymiana oleju w kardanie
-wymiana płynów hamulec przód i tył
i zmiana samej oliwy na 20 W 50
nie wiem co z tych rzeczy wpłynęło na zmianę wyników ale jeszcze nie dolewałem.
Robili mi to koledzy Jarka Całusa z Opatowa - młodzi,ale On za nich gwarantował i właściwie nie mogę nic zarzucić.
Kto jest online
Jest 50 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 50 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości