Bierze olej

Valecki
Posty: 549
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN1500 FI Classic
VROC: 31381

Post autor: Valecki » pn cze 21, 2010

Papaj pisze:(...)nie wiem co z tych rzeczy wpłynęło na zmianę wyników ale jeszcze nie dolewałem(...)
z całej listy, to jedynie:
Papaj pisze:(...)
-wymiana uszczelniaczy zaworowych
(...)
To tylko tak, jakby Cię interesowało :wink:

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » wt cze 22, 2010

Aha - ... i ważne że działa - a olej jest teraz Bel-Ray

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt cze 22, 2010

@Papaj, a ile ci krzyknęli za taką robotę?

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » wt cze 22, 2010

Były robione jeszcze inne rzeczy o których nie pisałem - typu - montaż manetek, sprężarki do trąbek, regeneracja rozrusznika, wymiana chłodnicy - itp ale za całą robociznę wzięli 800 zł - bez części oczywiście - tylko robocizna - to dużo ?

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt cze 22, 2010

Wydaje mnie się, że nie jest to dużo.

Awatar użytkownika
Jędrzej
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 19, 2010
Miejscowość: Częstochowa
Motocykl: VN15SE '89
VROC: 32430

Post autor: Jędrzej » wt cze 22, 2010

Jeżeli za tą robotę to naprawdę nie dużo.
Ja się z moim bandytą przeprosiłem wymieniłem świece, oleum nawet ciśnienie zmierzyłem i wszystko ok. Aby do zimy i silnik na stół jeszcze raz :antlers:

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » śr lip 14, 2010

Ściema :-)

No nasze silniczki przecie kochają oliwę :mrgreen: :mrgreen:

Według producenta zużycie 1l/1kkm to norma :P

Ja u siebie też zmieniałem wszystkie pierścionki oraz uszczelniacze zaworowe i póki się nie dotarł to dziad prawie nic nie brał. A teraz wpierdziela na 2kkm ponad litra.

A więc no :cry: i rura !!!!!!

Pamiętaj - dopóki dymi z rury na czarno to jest cool :mrgreen: .

Jak zacznie dymic na niebiesko to zonk :sad:

U mnie jak zimny to zakopci na czarno jebnie w rurę i pózniej spoko majonez.

A jak pogazuję to zawsze zakopci , taki urok tego silnika :antlers:

P.S.

Mi za remont silnika wyszło 1900 zyli:

1. Nowe pierścionki.
2. Nowe uszczelniacze zaworowe.
3. Nowe uszczelki cylindrów.
4. Nowe łańcuchy rozrządów i pompy wodnej.
5. Honowanie cylindrów.
6. I tam sranie doszlifowywanie zaworów (pizdowato się robi bo kąt zaworowy nie typowy)
7. No i działka dla kolegi co załatwiał części i pomógł mi to w pindu skręcić u niego na warsztacie :yeee:
8. A i podszlifowanie wałków rozrządu !!!!!

No i tak wyszło w sumie mało.

Bo pierw zawoizłem na lawecie motorek do kurna "serwisu" niedaleko mnie.

A kolo z Giżycka (lubi przedawkowywać gandzię) co tam ma serwis motków to mi zajebał 5,5 tysia za części i kurwa tysiąc za robotę !!!!!!!! Co za kmiot :wall: Rozebrał w proch motór. Ja mu podziękowałem i wywiozłem osobówką rozebraną Kaśkę do siebie na dwa razy. I jeszcze mnie lizną 300 za robotę :evil:

I powiedziałem basta :P

Hehe chciał wszystko kuźwa wymieniać cieciuch ja pierdol..ę :fuck: dlatego poznałem kolegę z Mrągowa przez kumpla z pracy - spoko gościu i mi pomógł z silnikiem i wyszło 1,9 k zł :motonita:

Ale to było 2 lata temu. Więc wbijam na fora i pomagam jak mogę aby ludziska nie zostawiali morza kasiory cieciuchom co jadą po bandzie z cenkami za robotę :tube:

manio
Posty: 1
Rejestracja: śr lip 28, 2010
Miejscowość: Radziejów
Motocykl: VN 15 '95
VROC: 30111

Post autor: manio » śr lip 28, 2010

Cześć, słuchaj jeśli chcesz to mogę dać kilka wskazówek co można zrobić by mniej brał , oczywiście jeśli chcesz zrobić remont silnika . Jak by co to napisz na GG pogadamy .
Ja zrobiłem i jak na razie dolewam ok 100 ml na 300-400 km .
Pozdrawiam All

GROSZEK
Posty: 120
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: WAŁBRZYCH
Motocykl: KAWASAKI VN 1500 NOMAD
VROC: 0

Post autor: GROSZEK » wt sie 03, 2010

Ja w moim w zaleznosci jak jezdze tak bierze oliwke .jezeli nie daje mu w palnik
to tak 1500 kilosow dolewam ok. 0,6 l oleju , natomiast jezeli depne austostradka
i polatam po serpentynach gorskich co uwielbiam tak na marginesie plus np
wysoka tamp.powietrza i jazda w zakorkowanym miescie to spokojnie moze
wchłonac ok 1 litra na 1000 km.Wiec nie ma co panikowac zasiegałem informacji
od ludzi z Kanady zajmujacymi sie tym zawodowo i napisali ,ze mieszcze sie
w dobrej normie ,a wydawało mi sie ,ze cos nie tak po remoncie.Buta ma nie kopci
a ile zezre zalezy od mojej jazdy i tak zostawiam nawet jak litra wszamie nie bede
tego ruszał.Ja tez wypijam tylko litra i mam dosyc , a on ma to :mrgreen: samo

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » czw gru 02, 2010

Jak się skończyła ta historia?
NIC

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 67 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 67 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą