Mean Streak - mało popularny? VN2000 - za duży?

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » śr gru 21, 2011

Sheriff pisze:Problem tylko w tym że gość nie podaje przebiegu który jak się domyślam jest spory.
A po co przebieg? Przecież i tak 90% sprzedawanych pojazdów ma "korektę" licznika. Jak szukałem ostatnio motocykla (z lat 95-97) to tylko ten co kupiłem miał 51 tys km a reszta w granicach 20-25k km. Rekordzista miał 16 000 km przebiegu w piętnastoletnim sprzęcie sprowadzonym z zachodu. A faktyczny stan można ocenić nie wg licznika a po chłodnicy, tarczach hamulcowych, gumach/plastikach czy lakierze

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr gru 21, 2011

opony wytzymują 20tys (ja zrobiłem 24tys) mój motor miał 27tys mil(niecałe 44 tyskm)klocki oryginalne, tarcze przód minimalnie było czuć zurzycie, z tyłu bardziej, na podestach i heblu widać delikatne ztarcie gumy . masz tu poruwnanie więc jesli jest lepiej to ma mniejszy przebieg a i od przebiego 30tys km zaczyna pukać sprzegło na zimnym silniku to zupełnie normalne
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » śr gru 21, 2011

Jak kupiłem Zephyra parę lat temu to miał na liczniku 31 tys (wtedy 15 latek), i jak teraz pomyślę sobie jak wyglądał to dał bym mu 70 tys przebiegu. Pojechałem nim do serwisu i na początek do wymiany były klocki, tarcze i łożyska w przednim kole i w główce ramy. Potem jak chciałem dostać się do podświetlenia prędkościomierza okazało się że puszka jest zaklejona na stałe. Teraz nie patrzę na licznik tylko na stan zużycia charakterystycznych elementów.


Tu jest ładnie opisane jak zabrać się za oglądanie sprzętu LINK żeby nie dać się naciąć

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » śr gru 21, 2011

napisz do Jaca to Ci opowie o Mean Streaku - czyli Maniuśku, w końcu ujeżdża :yeee: :yeee: :yeee:
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » śr gru 21, 2011

Dosiadłem go... Mean Streak'a znaczy się, przejechałem nawet kawałek.
Mam mieszane uczucia. Najbardziej zabrakło mi odczucia, że dosiadam większy motocykl niż VN800A. Nawet wydaje mi się, że kolana miałem trochę wyżej. Sytuacje ratowały rozkładane podnóżki. Kierownica znana mi (mam zamontowaną od VN900 custom a to, to samo) więc bez niespodzianki, zegary choć niepoprawne politycznie ale na swoim miejscu, pozycja imho jest ciut inna niż na 800 i ciężko by było obserwować budzik na baku. Czuło się moc, choć nieprzygotowany do jazdy, nie wykorzystałem jej należycie. Miejsce dla pasażera porażka, plecaczek musi się przykleić do pleców kierowcy.
Konkluzja... szukam VN2000 do wypróbowania...

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » czw gru 22, 2011

w wn 2000 bedzie podobnie kanapy dla pasażera praktycznie nie ma kierowca siedzi nisko więc kolana ma wysoko (mnie od tego kregosłup walił) ale wielkośc cie powali do 800-tki to przepasc, ja jak teraz smigam electrą to czuje sie jak bym bobikiem jezdził :yeee:
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » pt gru 23, 2011

Ale jeśli trafi na 2000 z grubą kanapą i oryginalnym oparciem wraz z uchwytami dla dłoni to tam pasażer ma lepiej niż w Nomadzie.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pt gru 23, 2011

lepiej nie ma bo i tak ta kanapa cieńsza niz w nomadzie , no i nie ma podestów.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt gru 23, 2011

Andreas pisze:lepiej nie ma bo i tak ta kanapa cieńsza niz w nomadzie , no i nie ma podestów.
Chyba że kupi od Krasnala :ok: europejska wersja miała szerokie i grube kanapy a takowe Krasnal posiada, oparcie i podesty :p nie wspominając o innych moto-dodatkach :D
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pt gru 23, 2011

kupiłem takie szerokie i jeszcze żelowe z usa ale i tak nie było gorsze i tak wygodneniz w nomadzie. nomad z racji wydechów po dwóch stronach ma nisko umieszczone podesty dla pasażera więc kąt położenia nogi leprzy. Nie da sie z vn 2000 zrobić nomada ja prubowałem i poniosłem fiasko :wall:
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt gru 23, 2011

Andreas pisze:kupiłem takie szerokie i jeszcze żelowe z usa ale i tak nie było gorsze i tak wygodneniz w nomadzie. nomad z racji wydechów po dwóch stronach ma nisko umieszczone podesty dla pasażera więc kąt położenia nogi leprzy. Nie da sie z vn 2000 zrobić nomada ja prubowałem i poniosłem fiasko :wall:
Przecież kolega nie szuka nomada tylko mean streak lub V2K , jakby chciał nomada to by pisał o nomadzie , a to że nomad wygodniejszy to nie podlega dyskusji ale i tak V2K ma to coś :)
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pt gru 23, 2011

Tomeczku pewnie że ma to coś. ale Scherrif pisał o kanapce że jak w nomadzie więc odpisałem... najlepiej miec dwa moto , a kolega szuka meanstreaka lub vn 2000 wiec do jego potrzeb się nadają idalnie. ja lubie dalej smignąc wiec te motocykle dla mnie się nienadają choć nie wątpliwie sa piekne.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » pt gru 23, 2011

tak, jak wcześniej pisałem "plecaczek" mi się usamodzielnia więc wygoda na tylnym siodełku nie jest dla mnie priorytetem, a i dalszych wycieczek jak na lekarstwo...
Tylko nie wiem czy ze względów finansowych nie skończy się jednak na 1600'ce clasicu...
Po świętach jadę koło Poznania obejrzeć VN2000

pzdr. Darek

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pt gru 23, 2011

ten fioletowy vn 2000 jest dosc długo na dzieńdobry znijasz cene o 1000-1500zł najlepiej miec gotówke , to dobry argument
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » pt gru 23, 2011

to by się zgadzało, ale jeśli dobrze pójdzie to gotów do zakupu będę dopiero w połowie stycznia... ale na szczęście do sezonu jeszcze troszkę czasu zostało. Postaram się zachować zimną krew, choć narazie bardziej można by moje zachowanie porównać do raeakcji kilku latka na wymarzoną zabawkę za szybą sklepu ;)

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » czw gru 29, 2011

Koniec dylematu... jest VN2000... taki z lampą (tu cytat) "jak od lokomotywy"...

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » czw gru 29, 2011

no to gratulacje , pochwal się jaki rok kolor, przebieg? tego fioletowego brałes?
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Trufel

Post autor: Trufel » czw gru 29, 2011

właśnie , daj po patrzeć

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » czw gru 29, 2011

tak, to ten... śliwkowy, według anglików purpurowy... rocznik 2004, przejechane niecałe 21920 km
ale jest też z nim problem, na który dostałem duży rabat dlatego zdecydowałem się na zakup... szukam po forum czy ktoś spotkał się z podobnym...

pzdr. Darek

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » czw gru 29, 2011

no to dawaj co to za problem
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 62 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 62 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą