A po co przebieg? Przecież i tak 90% sprzedawanych pojazdów ma "korektę" licznika. Jak szukałem ostatnio motocykla (z lat 95-97) to tylko ten co kupiłem miał 51 tys km a reszta w granicach 20-25k km. Rekordzista miał 16 000 km przebiegu w piętnastoletnim sprzęcie sprowadzonym z zachodu. A faktyczny stan można ocenić nie wg licznika a po chłodnicy, tarczach hamulcowych, gumach/plastikach czy lakierzeSheriff pisze:Problem tylko w tym że gość nie podaje przebiegu który jak się domyślam jest spory.
Mean Streak - mało popularny? VN2000 - za duży?
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
opony wytzymują 20tys (ja zrobiłem 24tys) mój motor miał 27tys mil(niecałe 44 tyskm)klocki oryginalne, tarcze przód minimalnie było czuć zurzycie, z tyłu bardziej, na podestach i heblu widać delikatne ztarcie gumy . masz tu poruwnanie więc jesli jest lepiej to ma mniejszy przebieg a i od przebiego 30tys km zaczyna pukać sprzegło na zimnym silniku to zupełnie normalne
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Jak kupiłem Zephyra parę lat temu to miał na liczniku 31 tys (wtedy 15 latek), i jak teraz pomyślę sobie jak wyglądał to dał bym mu 70 tys przebiegu. Pojechałem nim do serwisu i na początek do wymiany były klocki, tarcze i łożyska w przednim kole i w główce ramy. Potem jak chciałem dostać się do podświetlenia prędkościomierza okazało się że puszka jest zaklejona na stałe. Teraz nie patrzę na licznik tylko na stan zużycia charakterystycznych elementów.
Tu jest ładnie opisane jak zabrać się za oglądanie sprzętu LINK żeby nie dać się naciąć
Tu jest ładnie opisane jak zabrać się za oglądanie sprzętu LINK żeby nie dać się naciąć
napisz do Jaca to Ci opowie o Mean Streaku - czyli Maniuśku, w końcu ujeżdża
I'm Member Queens of Roads !!!! http://www.queensofroads.pl/
Dosiadłem go... Mean Streak'a znaczy się, przejechałem nawet kawałek.
Mam mieszane uczucia. Najbardziej zabrakło mi odczucia, że dosiadam większy motocykl niż VN800A. Nawet wydaje mi się, że kolana miałem trochę wyżej. Sytuacje ratowały rozkładane podnóżki. Kierownica znana mi (mam zamontowaną od VN900 custom a to, to samo) więc bez niespodzianki, zegary choć niepoprawne politycznie ale na swoim miejscu, pozycja imho jest ciut inna niż na 800 i ciężko by było obserwować budzik na baku. Czuło się moc, choć nieprzygotowany do jazdy, nie wykorzystałem jej należycie. Miejsce dla pasażera porażka, plecaczek musi się przykleić do pleców kierowcy.
Konkluzja... szukam VN2000 do wypróbowania...
Mam mieszane uczucia. Najbardziej zabrakło mi odczucia, że dosiadam większy motocykl niż VN800A. Nawet wydaje mi się, że kolana miałem trochę wyżej. Sytuacje ratowały rozkładane podnóżki. Kierownica znana mi (mam zamontowaną od VN900 custom a to, to samo) więc bez niespodzianki, zegary choć niepoprawne politycznie ale na swoim miejscu, pozycja imho jest ciut inna niż na 800 i ciężko by było obserwować budzik na baku. Czuło się moc, choć nieprzygotowany do jazdy, nie wykorzystałem jej należycie. Miejsce dla pasażera porażka, plecaczek musi się przykleić do pleców kierowcy.
Konkluzja... szukam VN2000 do wypróbowania...
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
w wn 2000 bedzie podobnie kanapy dla pasażera praktycznie nie ma kierowca siedzi nisko więc kolana ma wysoko (mnie od tego kregosłup walił) ale wielkośc cie powali do 800-tki to przepasc, ja jak teraz smigam electrą to czuje sie jak bym bobikiem jezdził
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
kupiłem takie szerokie i jeszcze żelowe z usa ale i tak nie było gorsze i tak wygodneniz w nomadzie. nomad z racji wydechów po dwóch stronach ma nisko umieszczone podesty dla pasażera więc kąt położenia nogi leprzy. Nie da sie z vn 2000 zrobić nomada ja prubowałem i poniosłem fiasko
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
Przecież kolega nie szuka nomada tylko mean streak lub V2K , jakby chciał nomada to by pisał o nomadzie , a to że nomad wygodniejszy to nie podlega dyskusji ale i tak V2K ma to cośAndreas pisze:kupiłem takie szerokie i jeszcze żelowe z usa ale i tak nie było gorsze i tak wygodneniz w nomadzie. nomad z racji wydechów po dwóch stronach ma nisko umieszczone podesty dla pasażera więc kąt położenia nogi leprzy. Nie da sie z vn 2000 zrobić nomada ja prubowałem i poniosłem fiasko
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
Tomeczku pewnie że ma to coś. ale Scherrif pisał o kanapce że jak w nomadzie więc odpisałem... najlepiej miec dwa moto , a kolega szuka meanstreaka lub vn 2000 wiec do jego potrzeb się nadają idalnie. ja lubie dalej smignąc wiec te motocykle dla mnie się nienadają choć nie wątpliwie sa piekne.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
tak, jak wcześniej pisałem "plecaczek" mi się usamodzielnia więc wygoda na tylnym siodełku nie jest dla mnie priorytetem, a i dalszych wycieczek jak na lekarstwo...
Tylko nie wiem czy ze względów finansowych nie skończy się jednak na 1600'ce clasicu...
Po świętach jadę koło Poznania obejrzeć VN2000
pzdr. Darek
Tylko nie wiem czy ze względów finansowych nie skończy się jednak na 1600'ce clasicu...
Po świętach jadę koło Poznania obejrzeć VN2000
pzdr. Darek
to by się zgadzało, ale jeśli dobrze pójdzie to gotów do zakupu będę dopiero w połowie stycznia... ale na szczęście do sezonu jeszcze troszkę czasu zostało. Postaram się zachować zimną krew, choć narazie bardziej można by moje zachowanie porównać do raeakcji kilku latka na wymarzoną zabawkę za szybą sklepu
Kto jest online
Jest 80 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 80 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)