Lightbary EN 500

Awatar użytkownika
Madfood
Posty: 74
Rejestracja: sob lut 11, 2012
Miejscowość: Lbn
Motocykl: Kawasaki EN 500
VROC: 0

Lightbary EN 500

Post autor: Madfood » wt lut 14, 2012

Witam serdecznie jak w temacie chodzi mi o Lightbary do EN 500 nabyłem niedawno takie moto i mażą mi się dodatkowe lampy do tego ale jak patrzyłem ile kosztują dedykowane mocowania to mi się gorąco zrobiło. I tu pada pytanie:
Czy znacie jakiś sposób zamocowania czy też zrobienia mocowań który nie kosztuje 1/4 wartości moto????
Veni, Vidi, Vici i co dalej???

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » wt lut 14, 2012

Hej
Ja na allegro widziałem komplet do naszego Vulcanica za 270 zł -mocowanie +2 lapy . Wydaje mi się, że cena nie jest zła, zwłaszcza, że same, w miare porządne lampy to ok 15 zł wydatek.
Jeśli chcesz to w weekend mogę Ci zrobić zdjęcie mojego mocowania i coś na wzór sobie dorobisz...
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » wt lut 14, 2012

Ja do siebie dorabiałem z kwasówki, koszt znikomy, ale musisz mieć kogoś , kto ci pospawa i wypoleruje
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Madfood
Posty: 74
Rejestracja: sob lut 11, 2012
Miejscowość: Lbn
Motocykl: Kawasaki EN 500
VROC: 0

Post autor: Madfood » wt lut 14, 2012

Jeśli chcesz to w weekend mogę Ci zrobić zdjęcie mojego mocowania i coś na wzór sobie dorobisz...
O to z tymi fotkami to mi się podoba a 270pln to na razie nie mam bo kupiłem moto i cały ekwipunek do niego dwa razy kask, kurtka raz spodnie śliniak i kominiarki i to mnie trochę zabolało finansowo więc kombinuję coby zrobić to jak najtaniej bo czekają mnie jeszcze sakwy.
Rejestracja i ubezpieczenie też już za mną, zostało powymieniać płyny chodź się zastanawiam czy to robić
bo według sprzedającego (a był to prywatny użytkownik nie handlarz) wszystkie płyny wymieniał w zeszłym roku. W sumie nie miał powodu żeby kłamać ale rachunków też nie miał.
Veni, Vidi, Vici i co dalej???

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » wt lut 14, 2012

Wzeszłym roku... czyli według mnie wymagają wymiany...
Jestem w podobnej sytuacji, sprzedający zapewniał mnie, że wszystko wymienione, ale... olej jest ciemny, zaglądałem do płynu chłodniczego-też jakiś niezbyt świerzy, więc postanwiłem odłożyć pare zł i powymieniac.
Do mojego 97 rok znalazłm u siebie olej motul 5100 z filtrem za 130 zł
zamówiłem też świece i fajki w Kawasaki 2X14 za świece i 2X19 za fajki NGK.
Dodatkowo zajrzałem do filtru powietrza... nie ma co czyścić, w serwisie Kawy orginał powiedzieli mi 110 zł a zamiennik za 46 więc domówiłem zaminnik.
Dodatkowo płyn hamulcowy i chłodniczy to koszt 20 zł więc zdecydowałem się też wymienić-oczywiście samemu, dzięki otrzymanym od kolegów instrukcją i serwisówką jak i nieocenioną pomoc Forumowiczów!!!
Jeszcze się zastanawiam nad czyszczeniem gaźników, bo troszke kosztuje....
No i regulacja zaworów by chyba załatwiła wszystkie sezonowe wymiany i nastawy...
A który masz rocznik swojego Vulcanica?
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Awatar użytkownika
Madfood
Posty: 74
Rejestracja: sob lut 11, 2012
Miejscowość: Lbn
Motocykl: Kawasaki EN 500
VROC: 0

Post autor: Madfood » wt lut 14, 2012

1993 od nowości w jednych rękach u anglika potem od 2008 do 01.02.2012 u polaka z okolic Kraśnika no i teraz ja w końcu :D
Veni, Vidi, Vici i co dalej???

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » wt lut 14, 2012

gratuluje :)
Jak się ocepli to podjade napewno do Lublina bo mam sentyment d tego miasta... zwłaszcza do imprez :picie:
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » wt lut 14, 2012

Płyny i filtry bym wymienił, jedynie nad filtrem powietrza bym się zastanowił jeśli jest ok.

W zasadzie przy ENie sam jesteś w stanie wszystko wymienić :ok: a przyjemność z tego niesamowita :D

Co do Lightbarów. Gdybym miał wybierać pomiędzy nimi a płynami/filtrami to zawsze wybiorę te drugie.

Powodzenia i do zobaczenia na szlaku :pedzi:
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » wt lut 14, 2012

jeśli o mnie chodzi to z filtrem powietrza nie mam wyboru bo gągka się wypie a szkoda syfu do gaźnika ładować....
Kuba a może wiesz, czy regulować zawory należy na ciepłym czy zimnym silniku:>??? :D
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Awatar użytkownika
Madfood
Posty: 74
Rejestracja: sob lut 11, 2012
Miejscowość: Lbn
Motocykl: Kawasaki EN 500
VROC: 0

Post autor: Madfood » wt lut 14, 2012

kazuhira pisze: Co do Lightbarów. Gdybym miał wybierać pomiędzy nimi a płynami/filtrami to zawsze wybiorę te drugie.
:pedzi:
Nie no w żadnym wypadku nie stawiam Lightbarów ponad płynami bo płyny i filtry to podstawa tyle że na chwilę obecną nie mam nawet jak do niego zaglądnąć bo zimno jak cholera a ja mam nie ogrzewany garage więc muszę poczekać aż się choć trochę ociepli wtedy wezmę się za wymianę bo w końcu od tego zależy żywotność mojej ENeczki.
A pytanie o Lightbary to fanaberia, chcę je mieć ale nie za wszelką cenę

Pozrowionka
Veni, Vidi, Vici i co dalej???

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » wt lut 14, 2012

Chucherek pisze:jeśli o mnie chodzi to z filtrem powietrza nie mam wyboru bo gągka się wypie a szkoda syfu do gaźnika ładować....
Kuba a może wiesz, czy regulować zawory należy na ciepłym czy zimnym silniku:>??? :D

Nie no w takim wypadku wymiana filtra bezwzględna, a mocno koledze tem filter benzyną waniajet?

Retoryczne pytanie o ten luz :scrach: :hurra: ale proponuję odwołać się do manuskryptu technicznego, który wskaże odpowiednią wartość przy odpowiednich warunkach :ok:
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » wt lut 14, 2012

benzyną nie bardzo, ale przy dotknięciu sypie się gąbka... :(
Pozbyłeś się Swojegu mniejszego cuda ?
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » wt lut 14, 2012

Jeśli nie masz manuskryptu to daj znać - jeszcze gdzieś zalega na twardzielu :)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » wt lut 14, 2012

dziękuję za dobre chęci-dostałem od kolegów w pierwszym swoim poście na Forum :)
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » wt lut 14, 2012

Chucherek pisze:benzyną nie bardzo, ale przy dotknięciu sypie się gąbka... :(
Pozbyłeś się Swojegu mniejszego cuda ?
Na dobrej drodze jestem :) ale ciężko mi idzie się z nim rozstawać. Sentyment mam :D
fitter pisze:Jeśli nie masz manuskryptu to daj znać - jeszcze gdzieś zalega na twardzielu :)
A Ty brachu kiedy opis i avatar zmienisz ... mnie już żyć nie dali :p :D
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » śr lut 15, 2012

kazuhira pisze:A Ty brachu kiedy opis i avatar zmienisz
Jak sprzedam to zmienię - na razie mam oba :mrgreen:
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » śr lut 15, 2012

... się powodzi... :)
:D
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr lut 15, 2012

Chucherek pisze:Kuba a może wiesz, czy regulować zawory należy na ciepłym czy zimnym silniku:>??? :D
Regulacja zaworów tylko na zimnym silniku, bardzo prosta jak w maluszku tylko cztery sztuki na cylinder a nie dwie jak w przypadku Fiata-a 126p. :antlers: :antlers: :antlers:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Chucherek
Posty: 93
Rejestracja: pn sty 30, 2012
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Chucherek » śr lut 15, 2012

no no tylko, że ja nie miałem nigdy malucha ;] :D
Ale kolega-zawodowy mechanior samochodowy powiedział, że jeśli tylko będe miał wartości luzów to damy rade ustawić.
Jeszcze jedno pytanko do Was, a mianowicie jak spóścić płyn chłodniczy z układu... podobno jest jakaś śróbka tajemnicza ?
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa :)
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr lut 15, 2012

Chucherek pisze:no no tylko, że ja nie miałem nigdy malucha ;] :D
Ale kolega-zawodowy mechanior samochodowy powiedział, że jeśli tylko będe miał wartości luzów to damy rade ustawić.
Jeszcze jedno pytanko do Was, a mianowicie jak spóścić płyn chłodniczy z układu... podobno jest jakaś śróbka tajemnicza ?
Śrubka tajemnicza jest na silniku a konkretnie prawa strona pod pedałem hamulca do spuszczenia płynu z całego układu z samej chłodnicy to proponuje odkręcić wąż na dole chłodnicy. Jeśli chodzi o luzy zaworowe to zerknę i podam wartości o nie pamiętam.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą