Kilka pytań - VN 1500 '95
- boromirmax
- Posty: 41
- Rejestracja: czw paź 06, 2011
- Miejscowość: Lubelskie
- Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
- VROC: 34584
Kilka pytań - VN 1500 '95
Witam wszystkich forumowiczów !
jest to mój pierwszy prawdziwy post na tym forum, wiec jak coś zrobię złe to proszę o wyrozumiałość
mam kilka pytań odnośnie tego moto:
1. kupiłem Kawe jakiś tydzień temu, licznik nie działał pęknięta linka, wiec ja wymieniłem i licznik nadal nie działa, otworzyłem go wyczyściłem posmarowałem przekładnie kątową, licznika zaczął liczyć kilometry prawidłowo jednak, wskazania prędkości są bardzo dziwne czasami pokazuje ze jadę 20, czasami 80 prędkościomierz szleje. A oto moje pytanie da się to jakoś naprawić z tego co czytałem na forum wynika ze są dwa niezalezienie mechanizmy działające na jednej lince, jeden pod pomiaru kilometrów przejechanych i jeden od prędkości da się wymienić/naprawić ten drugi czy trzeba wymieniacz całość? jeśli wymienić to gdzie kupić?
2. czasami podczas zwalniania przy zakręcie, zjeżdżaniu do garażu zapala się czerwona kontrolna na pulpicie, po lekkim dodaniu gazu ginie, sprawdzałem stan oleju i cieczy chłodzącej wszystko w normie. co to możne być? macie jakieś pomysły? czy w vulcanie jest kontrolka od przegrzewania się silnika?
jest to mój pierwszy prawdziwy post na tym forum, wiec jak coś zrobię złe to proszę o wyrozumiałość
mam kilka pytań odnośnie tego moto:
1. kupiłem Kawe jakiś tydzień temu, licznik nie działał pęknięta linka, wiec ja wymieniłem i licznik nadal nie działa, otworzyłem go wyczyściłem posmarowałem przekładnie kątową, licznika zaczął liczyć kilometry prawidłowo jednak, wskazania prędkości są bardzo dziwne czasami pokazuje ze jadę 20, czasami 80 prędkościomierz szleje. A oto moje pytanie da się to jakoś naprawić z tego co czytałem na forum wynika ze są dwa niezalezienie mechanizmy działające na jednej lince, jeden pod pomiaru kilometrów przejechanych i jeden od prędkości da się wymienić/naprawić ten drugi czy trzeba wymieniacz całość? jeśli wymienić to gdzie kupić?
2. czasami podczas zwalniania przy zakręcie, zjeżdżaniu do garażu zapala się czerwona kontrolna na pulpicie, po lekkim dodaniu gazu ginie, sprawdzałem stan oleju i cieczy chłodzącej wszystko w normie. co to możne być? macie jakieś pomysły? czy w vulcanie jest kontrolka od przegrzewania się silnika?
Witamy na forum. Może czerwona kontrolka jest od ładowania. Podczas zjeżdżania za bardzo spada z obrotów i braknie prądu lub problem z luźnym kabelkiem przy akumulatorze. Co do licznika to tak jakby się na ślimakach ślizgało jak załapie to działa. Zobacz tą przekładnię przy kole może tam coś się dostało, zgięło lub przetarło.
Motorek jaki mam VN-15SE
- boromirmax
- Posty: 41
- Rejestracja: czw paź 06, 2011
- Miejscowość: Lubelskie
- Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
- VROC: 34584
- centek
- Posty: 1319
- Rejestracja: wt kwie 06, 2010
- Miejscowość: Bełchatów
- Motocykl: Honda Varadero
- VROC: 31455
Powiem tak: jak hample robisz - rozkręć i dobrze przeplukaj przód i tył oraz pompę tylnego, jest na dole po prawej stronie. U mnie szlam wylecial przy okazji wymiany przewodów i czyszczenia. Płyn zwykly dot4 o ile mnie pamięć nie myli - masz na deklach zbiorniczkow, o ile sa oryginalne. Jeżeli chodzi o chłodziwo - kupuję taki niezamarzający do -70 C i rozcieńczam destylowaną 70% do 30%. Wymień bratku filtry powietrza - spsikaj je odpowiednim olejkiem. Sprawdź okładziny klocków - ciężko to bydlątko czasem zatrzymać Jak będziesz miał pytania - smaruj.
Edyta:
Zapomniałem o kardanie - wal hipol i to śmiało, ze dwie setki wchodza o ile mnie pamięć nie myli.
Edyta:
Zapomniałem o kardanie - wal hipol i to śmiało, ze dwie setki wchodza o ile mnie pamięć nie myli.
- boromirmax
- Posty: 41
- Rejestracja: czw paź 06, 2011
- Miejscowość: Lubelskie
- Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
- VROC: 34584
dzieki za odpowiedzi jutro gonie po oleje i plyny powymieniam co trzeba i na trase bo pogoda coraz lepsza
swoja droga troche jest racji z tym licznikiem linka wymieniona a on dziala polowicznie, znaczy nie wskazuje prawidlowo predkosci ale kilometrowke liczy prawidlowo, nie zmienia to jednakt faktu ze i tak do wymiany
swoja droga troche jest racji z tym licznikiem linka wymieniona a on dziala polowicznie, znaczy nie wskazuje prawidlowo predkosci ale kilometrowke liczy prawidlowo, nie zmienia to jednakt faktu ze i tak do wymiany
- Dek
- Posty: 665
- Rejestracja: śr gru 07, 2011
- Miejscowość: R.Śl.
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 35574
Zgodze się z tym ,jak kupowałem virago też była linka uszkodzona i przebieg dziwny , potem się okazało ze maszyna przejechała sporo więcejDaromax pisze: Nie wiem od kogo kupiłeś ale wydaje mi się że licznik do wymiany a linka pęknięta to pretekst do wymówki ze nie działa sprzedającego bo licznik trochu kosztuje
Zawsze do Przodu !
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
U mnie także licznik wariuje, pokazuje prędkość dobrze jak się rozpędzam ale jak zwalniam to wskazówka spada powoli i jade np już 60 a na liczniku kilkanaście sekund jeszcze mam 80km i po woli opada, odległość mierzy dobrze. Także kupiłem niedawno motocykl. Można coś z tym zrobić? Nowego nie bede narazie kupował
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie jak odpalam na ssaniu to to ssanie (gałkę od zaciągania ssania) musze trzymać chwile ponieważ samo się cofa i po okolo 2 sekundach nie ma ssania. Wszyscy tak macie? Praktycznie nie ma możliwości jazdy na zimnym silniku , zaciągam ssanie, odpalam, wrzucam 1 bieg i na wolnych obrotach ruszam , włączam drugi musze uważać bo potrafi zgasnąć , na dobrą sprawe musiał bym okolo minuty czy dwóch siedzieć i trzymać to ssanie zaciągnięte a dopiero potem jechać. Prosze nie tłumaczyć mi ze szkodliwe jest jechanie na zimnym silniku . Chciałbym np odpalić i na ssaniu niech chodzi a ja ubiore kask i rękawiczki i usiąde na nim.... bez przerywników po to by zaciągać ssanie. Jeżeli u Was zaciągnięte ssanie samo sie nie cofa to co zrobić by u mnie tez tak było? A może to normalne i tak ma być
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
No więc mi też wydawało się to nie normalne, sprzedający powiedział że tak jest chyba po to by nie jechać na ssaniu ale napisałem tu bo to dziwnej by byłoZeus pisze:U mnie ssanie samo się nie cofa.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
- boromirmax
- Posty: 41
- Rejestracja: czw paź 06, 2011
- Miejscowość: Lubelskie
- Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
- VROC: 34584
- boromirmax
- Posty: 41
- Rejestracja: czw paź 06, 2011
- Miejscowość: Lubelskie
- Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
- VROC: 34584
Kto jest online
Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości