Jak ustrzelić bezawaryjnego Vulcana 750?
- Kuba
- Posty: 571
- Rejestracja: wt kwie 06, 2010
- Miejscowość: Legionowo
- Motocykl: VN 750, VN 15, vn 900
- VROC: 31422
A ja się ośmielę napisać że VN 750 jest seryjnie produkowanym chopperem z silnikiem V2 o charakterystyce półsportowej. Vulcany o większej pojemności są już fabrycznymi cruiserami.
Szkoda że producenci odeszli od linii chopperów a może dla tego 750 schodził z taśmy przez 21 lat bez zmian konstrukcyjnych (od 95r. polepszyli go materiałowo).
Ja swoim śmigam w dalekie wypady i jak na moje potrzeby to 750 idealnie się spisuje w roli podróżnika. Jest w miarę lekki i zwrotny, ma dużą moc więc przy maksymalnym obciążeniu można śmiało kiwać tiry i jest stosunkowo wysoki do lekkich bezdroży.
Tak jak Rudy napisał silnik to kuriozum i trzeba albo samemu się bawić albo znaleźć fachurę który nie raz go robił.
Jedno jest pewne przy wyborze tego modelu trzeba być w pełni świadomym jak się nim jeździ, jak się go słyszy i jak się go naprawia.
Szkoda że producenci odeszli od linii chopperów a może dla tego 750 schodził z taśmy przez 21 lat bez zmian konstrukcyjnych (od 95r. polepszyli go materiałowo).
Ja swoim śmigam w dalekie wypady i jak na moje potrzeby to 750 idealnie się spisuje w roli podróżnika. Jest w miarę lekki i zwrotny, ma dużą moc więc przy maksymalnym obciążeniu można śmiało kiwać tiry i jest stosunkowo wysoki do lekkich bezdroży.
Tak jak Rudy napisał silnik to kuriozum i trzeba albo samemu się bawić albo znaleźć fachurę który nie raz go robił.
Jedno jest pewne przy wyborze tego modelu trzeba być w pełni świadomym jak się nim jeździ, jak się go słyszy i jak się go naprawia.
Dzisiaj jest pierwszym dniem reszty mojego życia.
- Chopper1993
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lut 01, 2012
- Miejscowość: Poznań (Czerwonak)
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
- VROC: 0
- adamli
- Posty: 1562
- Rejestracja: pn sie 08, 2011
- Miejscowość: zielonka k/w-wy
- Motocykl: VN 1600 Nomad
- VROC: 34189
Mój VN-ek jak każda używana maszyna też potrzebował i potrzebuje napraw lub wymiany zużytych części,ale to rozkładam na dłuższy czas.Teraz zostały wymienione tylko elementy uniemożliwiające jazdę i zaliczenie przeglądu .....i w
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ~~~~
VROC: 34189 tel. 511616633
VROC: 34189 tel. 511616633
- Chopper1993
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lut 01, 2012
- Miejscowość: Poznań (Czerwonak)
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
- VROC: 0
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
To jeżeli Jesteś pewien gaźników to stawiałbym na układ zapłonowy. Fajki i cewki zapłonowe sądzę że powodowałyby przerywaną / nierówną pracę. Sprawdź z elektrykiem elektroniczny moduł zapłonowy, impulsatory. Kiedy wymieniałeś olej ? jak się ma alternator? Sprawdź połączenia/przewody od impulsatorów. Czy tą przypadłość masz tylko na zimnym silniku ?
- Chopper1993
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lut 01, 2012
- Miejscowość: Poznań (Czerwonak)
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
- VROC: 0
Olej wymieniałem po kupnie jakieś 2 miesiące temuPiotr_Classic pisze:To jeżeli Jesteś pewien gaźników to stawiałbym na układ zapłonowy. Fajki i cewki zapłonowe sądzę że powodowałyby przerywaną / nierówną pracę. Sprawdź z elektrykiem elektroniczny moduł zapłonowy, impulsatory. Kiedy wymieniałeś olej ? jak się ma alternator? Sprawdź połączenia/przewody od impulsatorów. Czy tą przypadłość masz tylko na zimnym silniku ?
alternator działa prawidłowo
a problemu ma niezależnie od stanu rozgrzania silnika
Kranik paliwa rozebrałem wyczyściłem sprawdziłem uszczelnienia
świece i fajki został sprawdzone i działają poprawnie
Przy rozrządzie nic nie grzebałem ale nie wykluczone że jakiś "domorosły" mechanik spieprzył robotę.
szukam dalej
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Powiem tak jak będziesz miał gaźniki na wierzchu to wykręć dysze i sprawdź czy mają takie same numery. Jak będziesz miał te numery dysz to wyślij mi na PW to powiem czy są to gaźniki od tego modelu, może ktoś wsadził inne.Chopper1993 pisze:Olej wymieniałem po kupnie jakieś 2 miesiące temuPiotr_Classic pisze:To jeżeli Jesteś pewien gaźników to stawiałbym na układ zapłonowy. Fajki i cewki zapłonowe sądzę że powodowałyby przerywaną / nierówną pracę. Sprawdź z elektrykiem elektroniczny moduł zapłonowy, impulsatory. Kiedy wymieniałeś olej ? jak się ma alternator? Sprawdź połączenia/przewody od impulsatorów. Czy tą przypadłość masz tylko na zimnym silniku ?
alternator działa prawidłowo
a problemu ma niezależnie od stanu rozgrzania silnika
Kranik paliwa rozebrałem wyczyściłem sprawdziłem uszczelnienia
świece i fajki został sprawdzone i działają poprawnie
Przy rozrządzie nic nie grzebałem ale nie wykluczone że jakiś "domorosły" mechanik spieprzył robotę.
szukam dalej
Kto jest online
Jest 165 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 165 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości