"Miszcze" w HD
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Ładna bestiaAndrzej pisze:ogólnie ładny widoczek
Nie wiem czy był ten temat, ale dzisiaj miałby urodziny ten gość, ale urodził się dość wcześnie więc już go nie ma.
Bardzo znany w USA. Miał niezły dorobek, w tym 6 Migów 15-tek.
A tutaj "karmią" jego maszynę, P-47.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Gaby - fajnym dzbankiem latał.
Można by rzec żartem, że pierwszy zwolennik czegoś spod znaku "pingwina"
Można by rzec żartem, że pierwszy zwolennik czegoś spod znaku "pingwina"
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
- Duszek
- Posty: 1918
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Niemcy
- Motocykl: GL 1500 I
- VROC: 32261
Abrams pisze:Mylisz się on startuje przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiemmirad pisze:Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.broda pisze:Staruje czy ląduje?
To ja mam browarka
hahahahaha, a ja poznałem, że startuje, kapitan krawat rozluźnia
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +
GG : 51000581
GG : 51000581
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
No to mamy akademicką dyskusję, czemu nie?Abrams pisze:Mylisz się on startuje przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiemmirad pisze:Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.broda pisze:Staruje czy ląduje?
To ja mam browarka
Na fotce Chińczyka widać wychylenie klap Fowlera na pewno większe niż 15-20st, może nie 45 ale ze 30 stopni murowane. Pozycja do lądowania.
Na krawędzi natarcia wychylone wszystko na maksa co konstruktor wymyślił: sloty /szczeliny/ oraz klapy Krugera.
W centrum silników są namalowane takie zakręcone łezki. Na fotce stoją. Gdyby obroty do mocy startowej to jakieś 11 000 obr/minutę, czyli 183 na sekundę. Nie sądzę żeby w tych warunkach oświetlenia migawka była mniejsza niż 1/1000 sek co daje 0,183 obrotu, musiałoby być rozmazanie.
Tuman śniegu / ciężar właściwy znacznie mniejszy od ołowiu / powstałby od zawirowań nawet przy stojących silnikach. Przecież to zakłócenie powietrza przez b. duży ełroplan przy prędkości przyziemienia ok 300 km/godz. Ponadto po zdławieniu silników odrzutowych ciąg spada do ok 50% / to nie tłoki, które spadają prawie do zera / i musi minąć jakieś 10 - 12 sek by ciąg spadł niżej, a w tym czasie jesteśmy już prawie na betonie.
Guiness dla mnie.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Tutaj można popatrzeć na "warsztat" do produkcji większych letadeł.
http://www.epwa.pl/index.php?option=com ... &catid=916#
http://www.epwa.pl/index.php?option=com ... &catid=916#
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Tutaj obszerny artykuł o nim.fitter pisze:Gaby - fajnym dzbankiem latał.
Można by rzec żartem, że pierwszy zwolennik czegoś spod znaku "pingwina"
Niesłychana sprawa przypomnieli sobie o nim mimo, że nie gra w piłkę nożną.
http://facet.interia.pl/obyczaje/histor ... Id,1097571
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Lebeda.jpg
tu tutka ląduje i ma klapy dół
ale patrząc na koła są odwrotnie skierowane - ku dołowi
tu tutka ląduje i ma klapy dół
ale patrząc na koła są odwrotnie skierowane - ku dołowi
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Klapy wychylają się w dół i ew. odjeżdżają do tyłu. To co wychyla się w górę to hamulce aerodynamiczne, ale nie w tej fazie lotu.Pawelek450 pisze:tu tutka ląduje i ma klapy dół
ale patrząc na koła są odwrotnie skierowane - ku dołowi
Wózki nieco wiszą do przodu, ale za chwilę ogon pójdzie w dół, aby przyziemić na dwa punkty i wszystko się wyrówna.
Aerodynamika to potęga
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Chyba się podzielisz jednakmirad pisze:No to mamy akademicką dyskusję, czemu nie?Abrams pisze:Mylisz się on startuje przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiemmirad pisze:Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.broda pisze:Staruje czy ląduje?
To ja mam browarka
Na fotce Chińczyka widać wychylenie klap Fowlera na pewno większe niż 15-20st, może nie 45 ale ze 30 stopni murowane. Pozycja do lądowania.
Na krawędzi natarcia wychylone wszystko na maksa co konstruktor wymyślił: sloty /szczeliny/ oraz klapy Krugera.
W centrum silników są namalowane takie zakręcone łezki. Na fotce stoją. Gdyby obroty do mocy startowej to jakieś 11 000 obr/minutę, czyli 183 na sekundę. Nie sądzę żeby w tych warunkach oświetlenia migawka była mniejsza niż 1/1000 sek co daje 0,183 obrotu, musiałoby być rozmazanie.
Tuman śniegu / ciężar właściwy znacznie mniejszy od ołowiu / powstałby od zawirowań nawet przy stojących silnikach. Przecież to zakłócenie powietrza przez b. duży ełroplan przy prędkości przyziemienia ok 300 km/godz. Ponadto po zdławieniu silników odrzutowych ciąg spada do ok 50% / to nie tłoki, które spadają prawie do zera / i musi minąć jakieś 10 - 12 sek by ciąg spadł niżej, a w tym czasie jesteśmy już prawie na betonie.
Guiness dla mnie.
poniżej lądowanie na okęciu z dodanym gazem na przyziemieniu, faktycznie tłumany śniegu też są ale nie takie
A tu start na klapu 1,5,10,25,25 zakładam 10 + sloty
A na dobranoc
ładny lim
Kto jest online
Jest 76 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 76 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości