Gmole. Czy warto?

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt maja 25, 2012

pewnie, że tak nawet najlepszym, niedługo planuje do nich dołączyć :D

Trufel

Post autor: Trufel » sob maja 26, 2012

toć to tylko 2 koła :D

Grzegorz_N
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 03, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: już niedługo
VROC: 0

Post autor: Grzegorz_N » pt lip 06, 2012

Czy moglibyście wskazać polecane przez Was gmole (przód i tył) do VN900 classic, wykonane ze stali nierdzewnej?
Pozdrawiam -
Grzegorz_N

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pt lip 06, 2012

Jeśli w motorze nic nie przerabiałeś (typu podesty dla pasazera zamiast podnóżka) to świetnie pasują z Road Styler'a. Sam u nich zakupiłem i zero problemu z montażem.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
Kubrick
Posty: 189
Rejestracja: wt maja 15, 2012
Miejscowość: Krk
Motocykl: Kawasaki VN 800 CL
VROC: 0

Post autor: Kubrick » ndz lip 08, 2012

Ja założyłam na przód dedykowane z felinga (czy jak się to pisze). Kosztowały prawie 600zł. A mi się jakieś małe widzą. :)

Awatar użytkownika
Jarecki
Posty: 195
Rejestracja: czw wrz 15, 2011
Miejscowość: irlandia
Motocykl: vn1500 classic
VROC: 0

Post autor: Jarecki » czw lip 26, 2012

Mam zamiar zakupić gmole do mojego moto tylko nie jestem do końca pewien czy podejdą. Podobno mają pasować, ale przesyłka będzie wysyłana dość daleko bo do Irlandii i wole się spytać na forum tu jest link do aukcji http://allegro.pl/gmole-spacerowki-kawa ... 37096.html
zastanawia mnie to bo ja posiadam vn1500 classic z 1997 roku a na zdjęciach jest zamontowana gmol w starszym vulcanie. I nie jestem pewny czy rozstaw śrub będzie do mnie pasował. A moze juz ktos zakupił te gmole do swojej maszyny?
Dzieki

Awatar użytkownika
Jarecki
Posty: 195
Rejestracja: czw wrz 15, 2011
Miejscowość: irlandia
Motocykl: vn1500 classic
VROC: 0

Post autor: Jarecki » pt lip 27, 2012

jeszcze jedno dodatkowe pytanie czy gmole z vn1600 podejdą do vn1500????

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob lip 28, 2012

a czy ktoś ma w VN800 takie gmole i jak z wykorzystaniem tych "spacerówek" da sie z tego korzystać powiedzmy że mam 174 wzrostu, z przykręcanymi spacerówkami zawsze jest jakaś regulacja :scrach:
http://allegro.pl/gmole-spacerowki-kawa ... 23657.html

Awatar użytkownika
Spart
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 03, 2011
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: vulkan 800 A
VROC: 0

Post autor: Spart » pn lip 30, 2012

Wyglądają bardzo ciekawie , ale też bym kogoś spytał o praktyczne użycie w 800 V
Spart

Awatar użytkownika
Rysio
Posty: 123
Rejestracja: sob mar 03, 2012
Miejscowość: Małkinia
Motocykl: VN900
VROC: 35552

Post autor: Rysio » wt sie 07, 2012

Mam zamiar kupić takie same do vn900, ale czy przy wzroście 182 zdadzą egzamin, czy warto?

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt sie 07, 2012

Panowie jak gmole to nie spacerówki .Po pierwsze brak regulacji, dalej wcale nie są takie odporne na zginanie ,(kolega miał więc jak porządnie rozparł się nogami siedząc na moto to zaczeły się zginać )dalej spacerówki takie z prawdziwego zdarzenia mają odpowiednio mocowane wyłogi z gumy wiec i drgań nie przenoszą a i stopy pewnie się na nich stawia .Kolejny argument to estetyka ....ta oczywiście podczas eksploatacji, mam na myśli ładną rurę w chromie z delikatnymi gumkami (oringi )które mają ją zabezpieczyć przed błotem spod butów nie widzę jakoś tego w praktyce.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt sie 07, 2012

no i właśnie poparłeś moje obawy, czyli jak coś jest do wszystkiego to jest do :dupa:

Awatar użytkownika
Rysio
Posty: 123
Rejestracja: sob mar 03, 2012
Miejscowość: Małkinia
Motocykl: VN900
VROC: 35552

Post autor: Rysio » wt sie 07, 2012

Dzięki gmole gmole spacerówki spacerówki, jak jedno do wszystkiego …………………………….

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt sie 07, 2012

Rysio pisze:Dzięki gmole gmole spacerówki spacerówki, jak jedno do wszystkiego …………………………….
:scrach:

Awatar użytkownika
Rysio
Posty: 123
Rejestracja: sob mar 03, 2012
Miejscowość: Małkinia
Motocykl: VN900
VROC: 35552

Post autor: Rysio » wt sie 07, 2012

Jak nikt nie odpowiada to nikt tego na naszych motorach tego nie próbował. Pewno nasz przedmówca miał racje. :motorynka:

Szrapnel
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 18, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 750
VROC: 0

Post autor: Szrapnel » śr sie 08, 2012

Ja już pisałem o tych gmolach w innym temacie. Założyłem takowe w moim VN 750 i z doświadczenia wiem, że spełniają wyłącznie funkcje gmoli. Spacerówek absolutnie nie bowiem wsparcie dla stóp jest zbyt wysoko co podnosi środek ciężkości i sprawia, że moto jest mniej stabilne. Przy moim wzroście (184cm) pozycja była wyjątkowo niewygodna, nogi zbyt wysoko uniesione a poza tym potrzeba więcej czasu aby przenieść stopy na dźwignię sprzęgła czy hamulca. Spacerówki założyłem oddzielnie, montowane do gmoli.

Pozdrawiam wszystkich.

Awatar użytkownika
Spart
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 03, 2011
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: vulkan 800 A
VROC: 0

Post autor: Spart » śr sie 08, 2012

Dzięki serdeczne "jurekawasaki" za poradę , brzmi rozsądnie trzeba szukać oddzielnie :thumbup:
Spart

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr sie 08, 2012

tak mam oddzielnie spacerówki i sobie chwalę, ostatni nawet musiałem je "pochylić" o prawie 2 cm :D i jest duzo wygodniej, ale gmole mam dość wąskie dołem, na następny sezon chyba założę szersze :scrach:

KWIATEK
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 30, 2013
Miejscowość: skarżysko-kamienna
Motocykl: kawasaki en500 vulkan
VROC: 0

Post autor: KWIATEK » śr sty 30, 2013

Witam jestem nowy i dopiero co kupiłem kawasaki en 500 imam zamiar kupić gmole na przód myśle że mogą byc przydatne a co myślicie o zamontowaniu na gmolach światła do jazdy dziennej z tego co sie dowiedziałem to niema przepisu zabraniającego montowania w motocyklach :(
światła do jazdy dziennej

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr sty 30, 2013

Światła dzienne mają swój przepis, chodzi o odległość między nimi chyba min 60 cm i na konkretnej wysokości, wiem że montują chłopaki na gmolach np te ledowe, ale prawnie to one nie mają prawa tam być, póki nie trafisz na nadgorliwca to ok, ale sądzę że w dobie wspierania budżetu z naszej kieszeni :mad: to każdą okazję będą wykorzystywać żeby wypisać mandacik
Tak czy inaczej moto przecież musi mieć swiatła 24/dobę przód i tył szkoda tylko że w puszkach również wprowadzili, przez to jesteśmy kiepsko widoczni na drodze.
Tak samo się ma sprawa lightbarów moto może mieć max 2 światła z przodu, swojego czasu miałem włączany lewy lub prawy LB więc byłem pewnie przepisowy :D
PS teraz w sumie też mi jeden świeci bo żarówka padła :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 15 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 15 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą