Gmole. Czy warto?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wt lip 03, 2012
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: już niedługo
- VROC: 0
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Jeśli w motorze nic nie przerabiałeś (typu podesty dla pasazera zamiast podnóżka) to świetnie pasują z Road Styler'a. Sam u nich zakupiłem i zero problemu z montażem.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Jarecki
- Posty: 195
- Rejestracja: czw wrz 15, 2011
- Miejscowość: irlandia
- Motocykl: vn1500 classic
- VROC: 0
Mam zamiar zakupić gmole do mojego moto tylko nie jestem do końca pewien czy podejdą. Podobno mają pasować, ale przesyłka będzie wysyłana dość daleko bo do Irlandii i wole się spytać na forum tu jest link do aukcji http://allegro.pl/gmole-spacerowki-kawa ... 37096.html
zastanawia mnie to bo ja posiadam vn1500 classic z 1997 roku a na zdjęciach jest zamontowana gmol w starszym vulcanie. I nie jestem pewny czy rozstaw śrub będzie do mnie pasował. A moze juz ktos zakupił te gmole do swojej maszyny?
Dzieki
zastanawia mnie to bo ja posiadam vn1500 classic z 1997 roku a na zdjęciach jest zamontowana gmol w starszym vulcanie. I nie jestem pewny czy rozstaw śrub będzie do mnie pasował. A moze juz ktos zakupił te gmole do swojej maszyny?
Dzieki
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
a czy ktoś ma w VN800 takie gmole i jak z wykorzystaniem tych "spacerówek" da sie z tego korzystać powiedzmy że mam 174 wzrostu, z przykręcanymi spacerówkami zawsze jest jakaś regulacja
http://allegro.pl/gmole-spacerowki-kawa ... 23657.html
http://allegro.pl/gmole-spacerowki-kawa ... 23657.html
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Panowie jak gmole to nie spacerówki .Po pierwsze brak regulacji, dalej wcale nie są takie odporne na zginanie ,(kolega miał więc jak porządnie rozparł się nogami siedząc na moto to zaczeły się zginać )dalej spacerówki takie z prawdziwego zdarzenia mają odpowiednio mocowane wyłogi z gumy wiec i drgań nie przenoszą a i stopy pewnie się na nich stawia .Kolejny argument to estetyka ....ta oczywiście podczas eksploatacji, mam na myśli ładną rurę w chromie z delikatnymi gumkami (oringi )które mają ją zabezpieczyć przed błotem spod butów nie widzę jakoś tego w praktyce.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ja już pisałem o tych gmolach w innym temacie. Założyłem takowe w moim VN 750 i z doświadczenia wiem, że spełniają wyłącznie funkcje gmoli. Spacerówek absolutnie nie bowiem wsparcie dla stóp jest zbyt wysoko co podnosi środek ciężkości i sprawia, że moto jest mniej stabilne. Przy moim wzroście (184cm) pozycja była wyjątkowo niewygodna, nogi zbyt wysoko uniesione a poza tym potrzeba więcej czasu aby przenieść stopy na dźwignię sprzęgła czy hamulca. Spacerówki założyłem oddzielnie, montowane do gmoli.
Pozdrawiam wszystkich.
Pozdrawiam wszystkich.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Światła dzienne mają swój przepis, chodzi o odległość między nimi chyba min 60 cm i na konkretnej wysokości, wiem że montują chłopaki na gmolach np te ledowe, ale prawnie to one nie mają prawa tam być, póki nie trafisz na nadgorliwca to ok, ale sądzę że w dobie wspierania budżetu z naszej kieszeni to każdą okazję będą wykorzystywać żeby wypisać mandacik
Tak czy inaczej moto przecież musi mieć swiatła 24/dobę przód i tył szkoda tylko że w puszkach również wprowadzili, przez to jesteśmy kiepsko widoczni na drodze.
Tak samo się ma sprawa lightbarów moto może mieć max 2 światła z przodu, swojego czasu miałem włączany lewy lub prawy LB więc byłem pewnie przepisowy
PS teraz w sumie też mi jeden świeci bo żarówka padła
Tak czy inaczej moto przecież musi mieć swiatła 24/dobę przód i tył szkoda tylko że w puszkach również wprowadzili, przez to jesteśmy kiepsko widoczni na drodze.
Tak samo się ma sprawa lightbarów moto może mieć max 2 światła z przodu, swojego czasu miałem włączany lewy lub prawy LB więc byłem pewnie przepisowy
PS teraz w sumie też mi jeden świeci bo żarówka padła
Kto jest online
Jest 113 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 113 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości