odczuwalny spadek mocy vn2000

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw paź 11, 2012

palił na oba garnki, z obu rur dymiło :ok: a wzrost mocy to dopiero własnie po postukaniu nieco z zewnatrz w gaźnik i ogólnie kilkunastu minutach spędzonych na kolanach ;) ogólnie jak postoi ze 2-3 dni nie ruszany to nieco gorzej pali, choć wczoraj wykręciłem i wyczyściłem świeczki i "wysuszyłem" zalany silnik zaskoczył jak nówka :oki: muszę ostrożniej z ssaniem
jeszcze takie pytanie doczytałem w instrukcji że zalany silnik trzeba odpalać na pełnym gazie hm :scrach:

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4599
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » czw paź 11, 2012

Mayones pisze:jeszcze takie pytanie doczytałem w instrukcji że zalany silnik trzeba odpalać na pełnym gazie hm :scrach:
.... i schowanym ssaniu.
Ogólnie jest zasada, że jak wyciągasz ssanie to już nie dotykasz manetki. Częsty błąd przy odpalaniu to wyciągnięcie ssania i dodanie gazu ........ i silnik zalany.
Jeszcze jedna uwaga (choć wierzę, że to sprawdziłeś) Dym zawsze leci z dwóch rur, tylko jeden jest mniej gorący.
:ok:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw paź 11, 2012

u mnie jest tak że ten dymek ma większe "cisnienie" z przedniego garnka, a przynajmniej jak sprawdzałem kilka razy.
co do temperatury to obmacałem tylko dekle garnków oba cieplutkie pomimo tego że mocy nie było :scrach:
z tym zalaniem to ostatnio udało mi się go zalać koło maja to nie jest źle :D
dzieki :ok:

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » czw paź 11, 2012

Mayones pisze:u mnie jest tak że ten dymek ma większe "cisnienie" z przedniego garnka, a przynajmniej jak sprawdzałem kilka razy.
co do temperatury to obmacałem tylko dekle garnków oba cieplutkie pomimo tego że mocy nie było :scrach:
z tym zalaniem to ostatnio udało mi się go zalać koło maja to nie jest źle :D
dzieki :ok:
Jak chcesz sprawdzic jak palą oba cylindry to ostrożnie po zapaleniu dotykaj rur wydechowych zaraz przy wylocie z cylindra .Na cylindrach się tego nie sprawdza ze wzgledu kanału dla łańcuszków rozrzadu które w tym silniku sa po przeciwległych stronach cylindrów .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw paź 11, 2012

:ok:

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » pt paź 12, 2012

Koledzy witam po dłuższej przerwie... :antlers: :D Morduchna mi się dzisiaj śmieje bo w końcu kawunia gada jak nowa. Znów granica 210 km została bez problemowo osiągnięta. Otóż mamy potwierdzenie dławienia w 100% . Była to pompa paliwa. Jednakże nie kupiłem nowej czy tez używanej. Doszedłem do wniosku że skoro nie padła całkiem i daje jakieś cisnienie to może jest tylko totalnie zapchana. Dałem chłopakom z laboratorium z pracy do wyczyszczenia. Długo kombinowali czym by tu ja zaatakować aż doszli do wniosku że wybić syf pójdzie jedynie metodą czyszczenia ultradźwiękową. Zabrali się za pomposzona i dawali czadu po jej wcześniejszym rozebraniu przez około 6 godzin. Płyn do czyszczenia w maszynie zrobił się dosłownie czarny jak smoła, oczom nie wierzyłem że tyle syfu mogło być w tej stosunkowo niewielkiej pompie i tej obudowie z wmontowanym regulatorem.!!!!! :yeee: jak po czyszczeniu zabraliśmy sie za płukanie benzyną to wylatywała dosłownie taka czarna maź sorki za stwierdzenie ale jak smarki... Zawiozłem wyczszoną pompe do mechanika złożył sprzęta i dzwoni że jest lepiej ale dupy nie urywa. Mówię trudno zanim nowa lub uzywkę pociagne ze stanów to i tak zabieram moto bo to trochę potrwa. Ale zdziwienia mego nie było końca jak w drodze na stacje benzynową po ujechaniu dosłownie 4 km moto przestało się dławic, kaszlec i zaczęło coraz równiej pracować. To zalałem do pełna kupiłem taki "bomba specyfik" do czyszczenie wtrysków (myślę może coś pomoże na pewno nie zaszkodzi) i układu paliwowego zalałem i wyruszyłem w drogę. Przejechałem od stacji do chatki jakies prawie 120 km dając czadu na każdym biegu do odcięcia zapłonu i moto się ani nie dławi wręcz przeciwnie idzie jak pocisk jak za młodu :) I tak oto gdyby nie upór maniaka i Wasza pomoc wywalił bym w kosmos prawie 6 tysi a motek i tak by biedny kaszlał... Dzięki chłopaki. Do zaobczenia na drodze

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » sob paź 13, 2012

Graluluje Twojego uporu i sprawnego motocykla.
:ok:
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Trufel

Post autor: Trufel » sob paź 13, 2012

brawo brawo :ok: jest pogoda jeszcze to nadrabiaj

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » sob paź 13, 2012

Gratuluję uporu :ok: :ok: :ok:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz paź 14, 2012

Dobre jest to co dobrze i tanio się kończy.

Wniosek nasuwa się, że brać paliwo w wybranych miejscach.

Inna sprawa, czy można temu zapobiec lejąc do paliwa od czasu do czasu jakieś "cudowne" płyny - przepraszam za dwuznaczność - "na przeczyszczenie"? Wyjmowanie całej pompy i czyszczenie to jednak ostateczność.

Ma ktoś kompetentne info na ten temat w odniesieniu do motocykli?

Dzięki za szczegółowy opis problemu, dla mnie pouczające.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » ndz paź 14, 2012

Widze tu jeszcze jeden wniosek, nie wiem jak Wy, ale ja coraz bardziej przestaje ufac wszelkiej masci mechanikom, i powiem szczerze, ze mnie to troche zwala, niebawem to wlasnie forum stanie sie miejscem gdzie mechanicy beda szukac informacj, o ile juz sie tak nie stalo..
niemniej dzieki za informacje i jak napisal Mirad, dla mnie pouczajace tez...
biore "dupe w troki" i jade na Brightone:
http://brightona.brighton-rock.net/imag ... arge12.jpg
narka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

VN 2000 Diablo
Posty: 402
Rejestracja: wt cze 15, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
VROC: 0

Post autor: VN 2000 Diablo » pn paź 15, 2012

I jaki wniosek - NIE KUPOWAĆ GÓWNA NA BYLE JAKICH STACJACH, CHYTRY TRACI DUŻO WIĘCEJ. Mój kumpel tak tankował, bo taniej, zawsze na mnie najezdzał że jestem do przesady uczulony na paliwo, dopóki nie miał podobnego problemu jak ty. Syf w pompie oraz zawalone wtryski. Chociaż róznie to bywa z tymi dobrymi stacjami ale na pewno jest większe prawdopodobieństwo dobrego paliwa w stosunku do nierenomowanych stacji benzynowych. Pozdrawiam

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » śr paź 17, 2012

Nie wiem chłopaki czy jesteśmy w stanie sie wybronić przed problemami z syfem w paliwie. Nie tankowałem nigdy na stacjach niżej BLISKA chodź tam tez podobno paliwa dostarcza ORLEN. Zdarzyło mi się na Słowacji zatankowac w jakiejś górskiej stacyjce i może z raz na LUKOILU to tyle a jednak pompa zawalona syfem :diabelek: Jedno jest pocieszające że znamy objawy i mamy patent na czyszczenie... :yeee:

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » czw paź 18, 2012

a masz go od nowości? moze wczesniejszy wlasciciel lał gówno, a u ciebie sie poprostu miarka przebrala imaszyna odmowila posluszenstwa

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » czw paź 18, 2012

Jestem pierwszym właścicielem po przypłynięciu zza kałuży. Miał clean title na 1100 mil przebiegu czyli stosunkowo niewiele...

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pt paź 19, 2012

:) Ostatnie kontrole stacji wykazały że jakość paliw w Polsce spadła i nawet na tych firmowych tak słyszałem w radiu ostatnio :mad:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą