vn 1500 dziwne dzwieki

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt gru 11, 2012

Diva, podaj ceny u siebie jak się dowiesz co i jak....
pozdr

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt gru 11, 2012

Podam ceny w niedziele-poniedzialek.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » czw gru 13, 2012

DIVA pisze:Kristofer czy twoje podejda do mojego vulcana rok prod 1991
ciężko powiedzieć ale powinny myślę że aż tak sie ten silnik nie zmienił
ale musiał byś wybebeszyć swojego i dopiero można by porównać wymiary ewentualnie może ktoś posiada z vn 15 na wierzchu to mógł by zmierzyć

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pt gru 14, 2012

spoko jutro jade do kawasaki w northampton zobacze ceny
:antlers:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt gru 18, 2012

Czekam na komplet cen od kawasaki upust daja 20% jutro mam miec oferte. Ale bez upustu ceny bardzo podobne jak w Polandii.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pn kwie 29, 2013

Soory ze dosc dlugo sie nieodzywalem ale praca i praca. Dekompresator wymieniony plus kilka oringow itp nie zwiazanych z glowna usterka. Koszt calkowity 375 funtow moto gotowe do sezonu i juz za mna pierwszy wypad z babskiem jako balast ;-) zadnych stukow wszystko gra. Pierwszy wylot 180 mil bez zastrzezen. Pozdro Piotrek :pedzi: Wielkie podziekowania za pomoc!!! Cena dekompresatora 130 funtow oringi i duperele to kolejne 50funtow reszta robocizna.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » śr maja 01, 2013

:) Można dostać zawału , ceny powalają ;(

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr maja 01, 2013

no i usmiech z ryja zjechal powoli a jednak! Pomocy!!! Zimny silnik slychac stuki po rozgrzaniu wszystko ok. 8 godz pod firma postoju stukow nie ma z rana rozruch i stuki slychac! Lac w morde mechanika ?czy oprocz dekompresatora moze miec cos innego w zaworach wplyw na te stuki z rana? ma ktos mozliwosc wrzucenia foty dekompresatora? bardzo bym prosil cos wiara w mechanika mi zmalala mysle ze odje....li patent i tyle. Zrezygnowalem z kawasaki i dalem polakowi polecanemu na polskim forum w uk .a moze zmienic olej z polsyntetyka na mineralny. przelot moto to hmmmmm 35.000mil o ile to autentyczny przebieg. :hammer:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » czw maja 02, 2013

Siema. Panowie moze te dziwne dzwieki sa zwiazane z wadliwa pompa oleju? :(http://www.youtube.com/watch?v=FdTZParJ ... e=youtu.be
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » czw maja 02, 2013

Witam, dźwięki podobne jak u mnie http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewka :) w poniedziałek lub wtorek będę wiedział i na pewno się pochwalę w swoim wątku.
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pt maja 03, 2013

Gabriel pisze:Witam, dźwięki podobne jak u mnie http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewka :) w poniedziałek lub wtorek będę wiedział i na pewno się pochwalę w swoim wątku.
:) To nie panewka , wyrażnie słychać że coś haczy może pompa wody, sprzęgło ??

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » pt maja 03, 2013

We wtorek będę rozbierał silnik mam nadzieje, że będę wiedział.
Motorek jaki mam VN-15SE

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pt maja 03, 2013

stuki w moim slychac wyraznie w pierwszym garze gorna czesc cos jak zawory ?Ale po wymianie dekompresatora stuki slychac chwile i po rozgrzaniu jest ok . moze sie komus przyda adres strony z kalamotami do vn i nie tylko http://www.kawasakioriginalparts.com/
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » pt maja 03, 2013

U mnie niestety po rozgrzaniu nie przestaje stukać :mad:
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » sob maja 04, 2013

DIVA pisze:Ale po wymianie dekompresatora stuki slychac chwile i po rozgrzaniu jest ok
któryś kasator (samoregulator) nie trzyma ciśnienia

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz maja 05, 2013

Ok dzieki za podpowiedz. Istnieje jakis patent aby wytypowac ktory samolegulator nie trzyma cisnienia. Czy lepiej wymienic komplet?
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » ndz maja 05, 2013

jak wyjmiesz piec i dostaniesz sie do środka to każdy regulator powinien być twardy ja się go da w paluchach ścisnąć to jest do :dupa: ale jak go juz wyjmiesz i wyciśniesz w imadle to powinien miękko chodzić :D

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz maja 05, 2013

ok thx
:piwa:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

stuki puki

Post autor: BERLUSCONI » śr cze 05, 2013

Witam
Niedawni kupiłem VN 1500 95 rok
U mnie podobnie stuka jak u autora tematu. Osłuchałem silnik przy pomocy antenki i wyszło ze stuka w głowicy w pierwszym cylindrze :( Postawiłem na regulator luzów zaworowych :twisted: Wyjąłem silnik i po oględzinach regulatorów okazuje sie że wszystkie są twarde a zużycie na stykach z zaworami jest identyczne :oops: Czy to dekompressor stuka??? Jak go sprawdzić??? Chcę dodać ze po odpaleniu trochę dymi a ciśnienie w cylindrach to 8 barów a po wlaniu oleju do komory spalania ciśnienie wynosi 9 barów w obu garach. Uszczelniacze do wymiany ale zastanawiam sie nad pierścieniami ale muszę poszukać jakie jest dopuszczalne ciśnienie w tej jednostce...

Macie jakie pomysły ??

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr cze 05, 2013

Emmm... Ale po rozgrzaniu silnika dalej stuka? Bo jeżeli ustaje, to wg mnie poprawna praca...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 35 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 35 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą