Gaśnie po zamknięciu ssania.
- Borys
- Posty: 215
- Rejestracja: sob kwie 11, 2015
- Miejscowość: Prostki k/ Ełku
- Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
- VROC: 0
Gaśnie po zamknięciu ssania.
Witam Serdecznie wszystkich posiadaczy Vulcanów...Jestem Robert i jestem tu nowy..
Byc może taki temat już byłó ale nie moge znaleśc...
Od kilku dni uzytkuje Kawasakki VN 800 Classis i przy wyłączonym ssaniu motocykl po zamknieciu manetki gazu gasnie. Przy gorącym silniku bez ssania nie zapali. Na wysokich obrotach nie ciagnie tak jak trzeba...Co może byc przyczyna??? Prosze o jakies rady...
Byc może taki temat już byłó ale nie moge znaleśc...
Od kilku dni uzytkuje Kawasakki VN 800 Classis i przy wyłączonym ssaniu motocykl po zamknieciu manetki gazu gasnie. Przy gorącym silniku bez ssania nie zapali. Na wysokich obrotach nie ciagnie tak jak trzeba...Co może byc przyczyna??? Prosze o jakies rady...
Borys - pozdrawiam.
- Jurek
- Posty: 1261
- Rejestracja: czw cze 07, 2012
- Miejscowość: Sulejówek
- Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
- VROC: 35044
Łatwiej na początek podkręcić obroty bo pokrętło masz na lince przy filtrze powietrza.
Jurek
VROC#35044
VROC#35044
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Jesteś pewny że pali na obydwu garach?
Wcale nie łatwo to określić na wolnych obrotach i da się nawet taką 800ką jeździć.
Częstym błędem "nowych posiadaczy" jest odpalanie na krótko w garażu - żeby ten czy owy posłuchał jak fajnie pracuje.
800ka po uruchomieniu silnika powinna pochodzić aż się wiatrak załączy. Jak gasisz zimny silnik do duże prawdopodobieństwo, że przy kolejnym uruchomieniu tylna świeca będzie zalana.
Wcale nie łatwo to określić na wolnych obrotach i da się nawet taką 800ką jeździć.
Częstym błędem "nowych posiadaczy" jest odpalanie na krótko w garażu - żeby ten czy owy posłuchał jak fajnie pracuje.
800ka po uruchomieniu silnika powinna pochodzić aż się wiatrak załączy. Jak gasisz zimny silnik do duże prawdopodobieństwo, że przy kolejnym uruchomieniu tylna świeca będzie zalana.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Ja nigdy nie wyciągałem ssania powyżej połowy, jak wyjąłem do końca to kilka razy zalało, co do
podkręcenie wolnych obrotów powinno pomóc, ale też u mnie zdarza się tak, że czasem "chowam" wajchę ssania z lekkim gazem na manetce bo potrafi zgasnąć ogólnie ssania używam tylko wtedy gdy nie mam zbytnio czasu, za to lekkie podkręcenie wolnych obrotów u mnie wyeliminowało używanie ssania latem i raczej staram się czy odpaliłem ze ssaniem czy bez to przez pierwsze pare km nie szarżować z manetką gazu.
to fakt, pierwsze dwa zalania to dokładnie tak wyglądałyLecho pisze:Częstym błędem "nowych posiadaczy" jest odpalanie na krótko w garażu - żeby ten czy owy posłuchał jak fajnie pracuje.
podkręcenie wolnych obrotów powinno pomóc, ale też u mnie zdarza się tak, że czasem "chowam" wajchę ssania z lekkim gazem na manetce bo potrafi zgasnąć ogólnie ssania używam tylko wtedy gdy nie mam zbytnio czasu, za to lekkie podkręcenie wolnych obrotów u mnie wyeliminowało używanie ssania latem i raczej staram się czy odpaliłem ze ssaniem czy bez to przez pierwsze pare km nie szarżować z manetką gazu.
- Borys
- Posty: 215
- Rejestracja: sob kwie 11, 2015
- Miejscowość: Prostki k/ Ełku
- Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
- VROC: 0
Tak jak piszecie - tak robiłem ...kupiłem go w styczniu i jak ktos mi się trafiał to odpalałem na krótko żeby posłuchać... oczywiście na ssaniu , jak sami zauważyliscie to pewnie błąd świerzaka...
Zauważyłem zjawisko że najpierw grzeje się przedni cylinder a potem dopiero tylny, ale dym szedł z obu wydechów - czy to normalne???
Dziś podkręciłem obroty i po krótkim nagrzaniu pracuje bez ssania i odpala też bez ssania...powinno być teraz lepiej...
Nie dziwcie się koledzy że o takie rzeczy pytam, ale dotychczas użytkowałem AVO S425 z 1959 r a to moto z innej epoki...
ps. Lecho - znalazłem na forum chyba Twoją byłą 800,...ja też mam taki turkusik...
Zauważyłem zjawisko że najpierw grzeje się przedni cylinder a potem dopiero tylny, ale dym szedł z obu wydechów - czy to normalne???
Dziś podkręciłem obroty i po krótkim nagrzaniu pracuje bez ssania i odpala też bez ssania...powinno być teraz lepiej...
Nie dziwcie się koledzy że o takie rzeczy pytam, ale dotychczas użytkowałem AVO S425 z 1959 r a to moto z innej epoki...
ps. Lecho - znalazłem na forum chyba Twoją byłą 800,...ja też mam taki turkusik...
Borys - pozdrawiam.
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
pozwole sobie wtracic. Mysle, ze rowniez przeglad gaznika, linek, i innych dupereli pomoze. rozebranie i podstawowe czyszczenie nie zaszkodzi. nie jest to skomplikowany twor- o tyle latwiej samemu serwisowac ten motor (tudziez motocykl dla wrazliwych :P )
cos sie moze podwieszac, brudek wlecial, proszek z paliwa ... "just name it"
na spokojnie, bez wodeczki, do tematu podejdz i bedzie Pan zadowolony
cos sie moze podwieszac, brudek wlecial, proszek z paliwa ... "just name it"
na spokojnie, bez wodeczki, do tematu podejdz i bedzie Pan zadowolony
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Niestety normalne - tzn normalne przy pracy na jednym cylindrze.Rborys pisze:Zauważyłem zjawisko że najpierw grzeje się przedni cylinder a potem dopiero tylny, ale dym szedł z obu wydechów - czy to normalne???
Dymią tak samo i ten niepracujący też się nagrzewa.
Jeżeli na wolnych obrotach motocykl pracuje równiutko, to najprawdopodobniej robi to na jednym garze. Jak chodzą dwa praca jest nierównomierna.
Tak kolorek jest super.
Powinieneś dokupić przedni gmol (dla własnego bezpieczeństwa) i zrobić coś z tą szybą, bo jakaś taka wielka jest - ale to już rzecz gustu.
- Borys
- Posty: 215
- Rejestracja: sob kwie 11, 2015
- Miejscowość: Prostki k/ Ełku
- Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
- VROC: 0
No to załóżmy że drugi cylinder może nie pracowac bo jest zalany...co zrobić?
Wyciągać swiece, czy uruchomić go bez ssania i pozostawić na chodzie aż włączy sie wentylator??Może wtedy się wypali?
Szyba dość duża jest to fakt, chciałem ja zdemontować ale może lepiej niech będzie...gmole planuje dokupic może latem bo przez ich brak brat mój na Shadowce rozwalił sobie kolano gdy skuter wjechał przed niego i musiał położyc motor...
Wyciągać swiece, czy uruchomić go bez ssania i pozostawić na chodzie aż włączy sie wentylator??Może wtedy się wypali?
Szyba dość duża jest to fakt, chciałem ja zdemontować ale może lepiej niech będzie...gmole planuje dokupic może latem bo przez ich brak brat mój na Shadowce rozwalił sobie kolano gdy skuter wjechał przed niego i musiał położyc motor...
Borys - pozdrawiam.
- Jurek
- Posty: 1261
- Rejestracja: czw cze 07, 2012
- Miejscowość: Sulejówek
- Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
- VROC: 35044
Najlepiej to sprawdź świece. Prawdopodobnie na drugim masz czarną. Odpal go i przyłóż rękę do wydechów. Jak nie równo bije to znaczy, że jeden nie pali. Zmień świece na nowe.
Jurek
VROC#35044
VROC#35044
- Borys
- Posty: 215
- Rejestracja: sob kwie 11, 2015
- Miejscowość: Prostki k/ Ełku
- Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
- VROC: 0
Koledzy...zrobiłem wszystko co powyżej radziliście.....i pomogło
poczyściłem kranik, podkręciłem obroty, sprawdziłem świece i faktycznie na 2 cylindrze była "czarna".
Zmieniłem na nowe i ....dopiero teraz słysze jak powinien pracować ten silnik - niesamowite...
Dziekuje wszystkim za pomocne rady i licze na pomoc w przyszłości.
Pozdrawiam i
poczyściłem kranik, podkręciłem obroty, sprawdziłem świece i faktycznie na 2 cylindrze była "czarna".
Zmieniłem na nowe i ....dopiero teraz słysze jak powinien pracować ten silnik - niesamowite...
Dziekuje wszystkim za pomocne rady i licze na pomoc w przyszłości.
Pozdrawiam i
Borys - pozdrawiam.
Kto jest online
Jest 28 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 28 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości