Zerwany gwint śruby spustu oleju
Zerwany gwint śruby spustu oleju
Niestety mam problem jak w tytule. Nie wiem jak zabrać się za naprawę. Rozwiercać na 14 mm?
Naprawiać gwint za pomocą specjalnych wkładek? Wtedy też trzeba wiercić. Chciałbym uniknąć rozpoławiania silnika. Będę wdzięczny za pomysły i sugestie. Pozdrawiam.
Naprawiać gwint za pomocą specjalnych wkładek? Wtedy też trzeba wiercić. Chciałbym uniknąć rozpoławiania silnika. Będę wdzięczny za pomysły i sugestie. Pozdrawiam.
Amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica...
Sprawa załatwiona. Rozwierciłem otwór i nagwintowałem gwintownikiem M14 1,5. Korek zaadoptowałem od Volkswagena. W związku z tym mam na sprzedaż nowiutki, oryginalny korek spustu oleju z podkładką do Kawasaki 1500. Jeśli ktoś potrzebuje oddam za przysłowiowe piwo.
Amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica...
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Marcin (49)
- Mario74 (51)
- _Mat_ (41)
- radoslaw_d_81 (44)