Zerwany gwint śruby spustu oleju
Zerwany gwint śruby spustu oleju
Niestety mam problem jak w tytule. Nie wiem jak zabrać się za naprawę. Rozwiercać na 14 mm?
Naprawiać gwint za pomocą specjalnych wkładek? Wtedy też trzeba wiercić. Chciałbym uniknąć rozpoławiania silnika. Będę wdzięczny za pomysły i sugestie. Pozdrawiam.
Naprawiać gwint za pomocą specjalnych wkładek? Wtedy też trzeba wiercić. Chciałbym uniknąć rozpoławiania silnika. Będę wdzięczny za pomysły i sugestie. Pozdrawiam.
Amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica...
Sprawa załatwiona. Rozwierciłem otwór i nagwintowałem gwintownikiem M14 1,5. Korek zaadoptowałem od Volkswagena. W związku z tym mam na sprzedaż nowiutki, oryginalny korek spustu oleju z podkładką do Kawasaki 1500. Jeśli ktoś potrzebuje oddam za przysłowiowe piwo.
Amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica...
Kto jest online
Jest 31 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 31 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości