VN900 Classic - Wibracje kierowni przy wysokich prędkościach
-
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz sie 14, 2011
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 900 Classic
- VROC: 0
VN900 Classic - Wibracje kierowni przy wysokich prędkościach
Wiem, że dopiero co był wałkowany temat wibracji, ale tamten dotyczył innego modelu więc zakładam nowy. Poza tym dziur w wydechach brak
Dzisiaj postanowiłem trochę odkręcić manetkę gazu i się zaczęło
Generalnie motocykl zachowuje się idealnie i bardzo spokojnie dopóki nie przekraczam setki, potem zaczyna się jednak trzęsienie ziemi. Kierownica zaczyna niemiłosiernie drgać, przy dobijaniu do 120km/h w lusterkach widać praktycznie podwójnie. Wyżej już bałem się kręcić. Komfort żaden.
Pobiegałem trochę po forach i wygląda na to, że nie jestem w tym odosobniony. Być może tutaj również ludzie jeżdżący 900tką spotkali się z tym problemem. I może nawet znaleźli na to jakieś rozwiązanie (inne niż wymiana koła pasowego na te pewnej marki...). Czy ktoś z Was ma takie problemy?
Czy w ogóle jeździcie nim powyżej 100km/h?
Dzisiaj postanowiłem trochę odkręcić manetkę gazu i się zaczęło
Generalnie motocykl zachowuje się idealnie i bardzo spokojnie dopóki nie przekraczam setki, potem zaczyna się jednak trzęsienie ziemi. Kierownica zaczyna niemiłosiernie drgać, przy dobijaniu do 120km/h w lusterkach widać praktycznie podwójnie. Wyżej już bałem się kręcić. Komfort żaden.
Pobiegałem trochę po forach i wygląda na to, że nie jestem w tym odosobniony. Być może tutaj również ludzie jeżdżący 900tką spotkali się z tym problemem. I może nawet znaleźli na to jakieś rozwiązanie (inne niż wymiana koła pasowego na te pewnej marki...). Czy ktoś z Was ma takie problemy?
Czy w ogóle jeździcie nim powyżej 100km/h?
花は桜木人は武士
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Ja mam dokładnie podobne objawy. I widocznie tak ma być, chociaż jest to denerwujące. Staram się nie przekraczać 100km/h.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Mój VN jest nowy i od nowości tak miał. Może jestem trochę przewrażliwiony, ale niedawno jeździł na nim jeden z naszych kolegów i stwierdził iż faktycznie wpada w wibracje.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Będę jutro w serwisie w związku z akcją "dętka" to zapytam czy tak ma być.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
Wg mnie to nie normalne jeśli wibruje kierownica pow. 100 km/h, tak się nie da jeździć a jeśli motocykl jest nowy - to działaj Zombi w serwisie.
Wiem, że VNy to nie ścigacze, ale prędkość ponad 100 km/h to jest normalna prędkość na autostradach.
Wiem, że VNy to nie ścigacze, ale prędkość ponad 100 km/h to jest normalna prędkość na autostradach.
I'm Member Queens of Roads !!!! http://www.queensofroads.pl/
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Przyczyn może być wiele: wyważenie kół -nierównomierne zużycie opony co 2 lata wyważyć,pęknięta ,lużna szpilka, zwichrowana obręcz przez nasze dziury.Luz na główce ramy.przesunięte tylnie koło. Często wibracje silnika powoduje sprzęglo przez zużyte lub pęknięte sprężyny co powoduje nierównomierny docisk i wibracje.Ja na moim raz jechałem 160 ale często 100-130 i nie odczuwam wielkich wibracji mogę swobodnie patrzeć w lusterka .Ale po przejechaniu 20 tyś km i zuzyciu paska napędowego w połowie co sezon muszę go myć i czyścić bo mi piszczy przez piasek który łapie.
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Dzisiaj byłem w serwisie. Oni sie przejechali moim, ja sie przejechalem ich wystawowym i stwierdzam,że wibracje w obydwu przypadkach są takie same.
Widocznie ten konkretny model tak ma, bo jeździłem też customem i zachowywał się inaczej. Wibracje byly odczuwalne na podestach, ale kierownica zachowywała się spoko.
Ogólnie serwis przyznał,że nie jest to normalne i w moim przypadku wyslali zapytanie w tej sprawie do dystrybutora.
Widocznie ten konkretny model tak ma, bo jeździłem też customem i zachowywał się inaczej. Wibracje byly odczuwalne na podestach, ale kierownica zachowywała się spoko.
Ogólnie serwis przyznał,że nie jest to normalne i w moim przypadku wyslali zapytanie w tej sprawie do dystrybutora.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Eden, dzisiaj sprawdzali mi dętki (ta wielka akcja Kawasaki) w obydwu kołach, więc są świeżo wyważone. Wracając nie zauważyłem zmian. Poczekam na pisemną odpowiedź dealera
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
rece opadaja, mam nadzieje ze szybko znajdziesz przyczyne, a nie masz pod reka kogos kto ma 900tke?
ja mialem podobnie z dlugim kreceniem przy rozruchu, wszyscy mowili ze ten typ tak ma mechanicy ze tak ma byc,
a ja szukalem az w koncu kupilem nowy akumulator i moto pali od pyka,
bylem w serwisie w szczecinie i tam tez mowili ze to nie akumulator a jednak sie okazalo ze aku kreci ale ma malo pary by szybko zaskoczyl silnik, po zmianie nie ten moto
ja mialem podobnie z dlugim kreceniem przy rozruchu, wszyscy mowili ze ten typ tak ma mechanicy ze tak ma byc,
a ja szukalem az w koncu kupilem nowy akumulator i moto pali od pyka,
bylem w serwisie w szczecinie i tam tez mowili ze to nie akumulator a jednak sie okazalo ze aku kreci ale ma malo pary by szybko zaskoczyl silnik, po zmianie nie ten moto
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Ano ręce opadają. Ale cierpliwość to moje hobby
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Odpowiedź od dealera: "Proszę przestawić tylne zawieszenie. Fabrycznie jest ustawiane dla dwóch osób."
Przestawilem (kto to wymyslil bo dostęp rewelacja ) i przy 110km/h(wiecej nie jechałem, bo w pobliżu nie ma autostrady) na kierownicy nie ma wibracji. Tyle w temacie ode mnie.
Przestawilem (kto to wymyslil bo dostęp rewelacja ) i przy 110km/h(wiecej nie jechałem, bo w pobliżu nie ma autostrady) na kierownicy nie ma wibracji. Tyle w temacie ode mnie.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Heh, to moja mania "regulacji" w tym przypadku się przydała. Ustawiłem tylny zawias od razu po zakupie. Może dlatego w sobotę zdążyłem za Abramsem
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości